מהו מתג Switcher? ומדוע הוא נחשב למתג המתקדם ביותר מסוגו לסביבת המגורים המודרנית? כל מה שצריך וחשוב לדעת בנושא בכתבה שלפניכם.

סביבת המגורים של כל אחד ואחת מאיתנו, הופכת לחכמה יותר ונוחה הרבה יותר במהלך השנים האחרונות, כאשר יותר ויותר מוצרי טכנולוגיה חכמים משתלבים בחיי היומיום שלנו בסביבת המגורים.

אחד מאותם מוצרים מתקדמים הינו מתג דוד חכם המאפשר לכם לשלוט במערכת הדוד מכל מקום ובכל זמן, וכל זאת במסגרת אפליקציה ייעודית וחינמית אותה ניתן להוריד לטלפון החכם שלכם מיד לאחר התקנתו של המתג החכם במקום המתג המיושן ו/או הטיימר.

הצטרפו אלינו ויחד נענה על השאלה: מהו מתג דוד חכם ומדוע אתם צריכים אותו.

מתג חכם לדוד – למי המוצר מיועד?

מתג דוד חכם הוא למעשה מפסק חכם שמיועד עבור דוד חשמל וגם לדוד שמש, המאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות עליהם נרחיב בהמשך.

מתג זה פותח ויותר על ידי חברת Switcher הישראלית והוא מאושר על ידי מכון התקנים ומשרד התקשורת, כאשר מטרתו העיקרית של המתג היא לאפשר לכל אחד ואחת מבינכם לשלוט בפקודת ההפעלה והכיבוי של הדוד מכל מקום ובכל זמן.מהו מתג דוד חכם

מתג זה מיועד ומותאם לכל סוגי מערכות הדוד הביתיות, וניתן להתקינו במקום בו מותקן כיום המתג הישן ו/או הטיימר, כאשר מייד לאחר התקנתו, תידרשו לחבר אותו לרשת האינטרנט הביתית באמצעות טכנולוגיית WIFI.

עם חיבור המתג החכם בביתכם/דירתכם, תוכלו להוריד אפליקציה ייעודית לטלפון החכם העומד לרשותכם ובאמצעותה לנהל את כל פעולות ההפעלה והכיבוי של הדוד.

אפליקציה זו, שאף היא פותחה ושוכללה על ידי חברת Switcher, משלבת בתוכה מספר פיצ’רים חכמים המאפשרים לכם בין היתר:

  • שליטה מלאה בפקודת ההפעלה והכיבוי של הדוד – מכל מקום ובכל רגע נתון.
  • ריבוי משתמשים לכל מתג- אופציה המאפשרת למעשה לכל אחד ואחת מבני המשפחה לתזמן לעצמו את זמני הדלקת הדוד וכיבויו מכל מקום ובכל זמן.
  • לאמוד את צריכת החשמל של הדוד בזמן אמת כולל סכימת עלות השימוש בדוד בשקלים.
  • לעקוב אחר היסטוריית השימוש בדוד.
  • לתכנן לו”ז שבועי דינאמי המותאם לצרכי השימוש שלכם בדוד.

משנים את ההרגלים הישנים

עד היום הורגלנו לשבת ולחכות למים חמים וזאת לאחר הפעלה של מתג הדוד באופן פיזי ו/או באמצעות הטיימר.

מהיום, באמצעות מתג דוד חכם תוכלו להפעיל את הדוד גם מרחוק ולהגיע לביתכם/דירתכם כאשר בדוד ממתינים לכם מים חמים ונעימים למקלחת מרעננת מייד לאחר שעות העבודה המרובות והעמידה בפקקים.

יתרונות השימוש במתג הדוד החכם לצד הפיצ’רים הנוספים הממתינים לכם באפליקציה הייעודית (והחינמית!!!) מבטיחים גם לכם דרך חכמה, מתקדמת וגם חסכונית יותר לניהול הדוד.

אז במקום לתת לדוד לנהל את הזמן שלכם, התקינו מתג חכם עוד היום ומהיום אתם תנהלו את הדוד ואת הזמן ההופך למצרך הכי חשוב ויקר לכולנו.

אנו מקווים שהצלחנו לענות על השאלה מהו מתג דוד חכם ונשמח לשמוע מכם ולהשיב על כל שאלה.

אצלנו בחברת Switcher, תוכלו למצוא מספר דגמים של מתגי דוד חכמים המותאמים לכל מערכות הדוד הקיימות כיום בשוק.

מתגים אלו יאפשרו גם לכם להתקדם לסביבת מגורים מודרנית וחכמה יותר וליהנות מכל יתרונות השימוש במתג ובאפליקציה.

לפרטים נוספים בנושא, צרו קשר עם נציגי מוקד השירות והמכירות שלנו. חייגו עכשיו: 077-3213814