בעבר הלא כל כך רחוק, כל אחד ואחת מאיתנו נדרש להפעיל (וגם לכבות) את דוד החשמל, וזאת על מנת שנוכל ליהנות מאספקת מים בטמפרטורה הנכונה גם למטרות מקלחת וגם למטרות רחיצת כלים וכדומה. הפעלת הדוד באמצעות מתג או טיימר לדוד חשמל לוותה לעיתים רבות בלא מעט אי נעימויות שמרביתן התרחשו כתוצאה מהפעלה ממושכת של דוד החשמל, או לחילופין, מחוסר זמן בהפעלת דוד החשמל עד לאספקת מים בטמפרטורה הנכונה.

כיום, עומדת לרשות כל אחד ואחת מכם טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לכם להפעיל ולכבות את דוד החשמל באמצעות הטלפון החכם שברשותכם, וכל זאת באמצעות טכנולוגיית WI-FI שבנוסף לאפשרויות ההפעלה והכיבוי של דוד החשמל, מאפשרת לכם גם לבצע הוראות פיקוד כל המערכת מרחוק, וכפועל יוצא מכך, אתם יכולים לתזמן את אספקת המים בהתאם לטמפרטורה הרצויה לכם ובהתאם לזמנים בהם תרצו לעשות שימוש במים חמימים ונעימים.

טיימר לדוד חשמל – הדור הבא

השימוש בטכנולוגיה המתקדמת ויישום הפעולות באמצעות מכשירי הסמארטפון הופכים את מכשירי דודי החשמל שלנו למתקדמים  יותר ומותאמים יותר לאורח החיים המודרני. בדומה לכל יישום (אפליקציה) אחר בו אתם עושים שימוש, גם אפליקציית טיימר לדוד חשמל הנה אפליקציה ידידותית שהותאמה במיוחד עבר הקהל הישראלי. היתרון הבולט של השימוש באפליקציה לצורך מתן הוראות פיקוד על מערכת דוד החשמל טמון בעובדה שהאפליקציה מאפשרת לכם לעקוב אחר הרגלי הצריכה שלכם לאורך זמן, וכפועל יוצא מכך, להוביל לחסכון משמעותי בצריכת החשמל לאורך זמן.

בנוסף, השימוש באפליקציה מאפשר לכם ליהנות משליטה מרחוק על מערכת דוד החשמל בביתכם, וכפועל יוצא מכך, לתזמן את זמני ההדלקה והכיבוי של המערכת בהתאם לצרכים היומיומיים שלכם. השליטה מרחוק חוסכת לכם גם זמן, וזאת בשל העבודה שמיד עם צאתכם ממקום העבודה תוכלו להעביר פקודה להדלקת המערכת ולתזמן את מועד כיבויה עם הגעתכם הביתה. מרגע הגעתכם תוכלו ליהנות מאספקת מים בטמפרטורה אותה הגדרתם, ובכך לקצר (ולהעלים) זמני המתנה מיותרים.

בנוסף להפעלת המערכת באמצעות האפליקציה תוכלו לעשות שימוש גם במתג הוותיק והמסורתי של טיימר לדוד חשמל, אך לאור יתרונות השימוש ונוחות השימוש דרך האפליקציה, גם אתם לא תרצו לחזור לשימוש המסורתי במתג הפעלה ידני. במידה ומתעוררת בכם שאלה בנוגע להפסקות חשמל או בעיות בחיבור לאינטרנט, אז גם כאן תוכלו להסיר דאגה מלבכם, וזאת משום שהאפליקציה המתקדמת זוכרת באופן אוטומטי את הפעולות האחרונות אותן ביצעתם ובהתאם אליהן הוא יפעיל את המערכת באופן אוטומטי.