העבודה לא נגמרת והאישה מחכה בדלת

השעה 19:00 אחר הצהריים, אני עדיין במשרד מבצע את העבודה שהבוס הטיל עלי בהפתעה. ב- 19:10, מתקשרת האישה ומזכירה לי שב- 20:00 בדיוק היא ממתינה לי בכניסה למסעדה שהיא כל כך אוהבת. יש לי בדיוק שעה לסיים את העבודה, להתקלח להתלבש ולהגיע לסושי. עוד לפני שהספקתי לנתק את השיחה, גלשתי אל אפליקציית “סוויצ’ר”, הפעלתי את דוד השמש והבנתי עד כמה ההחלטה לרכוש את המתג החכם הייתה נבונה. בכניסה לדירה כבר המתינו להם המים החמים ובזכות “סוויצ’ר” הגעתי בדיוק בזמן.

להדליק את הדוד מהסמארטפון #1

 הבן שהתגייס מגיע בהפתעה לחופשה קצרה

בשעה טובה (אך מלחיצה), התגייס הבן הבכור למשפחת ישראלי לצבא הגנה לישראל. בעלי ואני התחייבנו לפנק אותו בכל הזדמנות בה הוא יגיח לחופשה. ברבעי האחרון בעודי עורכת קניות בסופר, קבלתי את הטלפון המרגש שישראלי הקטן שלנו מגיע לחמש שעות בלבד (צ’ופר אותו הוא קיבל ממפקד הפלוגה). כדי לא לבזבז את הזמן גלשתי אל אפליקציית “סוויצ’ר” והפעלתי עבורו את דוד החשמל, כך שהוא לא יאלץ להמתין למים החמים ולבזבז את הזמן החופשי לו הוא זכה.

לכבות את הדוד מהסמארטפון #2

 החוק “נגד עישון” קיים, אך מסתבר שלא כל הפאבים שמעו עליו

כמו בכל יום חמישי, יצאנו כולנו למועדון וכבר בכניסה זיהינו שהוא אפוף מעשן סיגריות. הבילוי היה משחרר ומצחיק ורגע לפני שהזמנו חשבון, לחשתי לחברים שאני מרגישה שכל ריח הסיגריות נדבק לי לשיער ולבגדים. “נו מה הבעיה תדליקי את הדוד וכשתגיעי הביתה מקלחת ולמיטה” אמר לי ידיד משכבר הימים. הייתי בטוחה שהאלכוהול עלה לו לראש, אבל עוד לפני שהתחלתי לצחוק הוא הראה לי דרך האפליקציה של “סוויטצ’ר” כיצד הוא מדליק לעצמו את הדוד מרחוק. קנאתי בו, ברגע בו הוא נכנס לביתו הוא יכול להיכנס ישירות אל המים החמים במזג האוויר הקריר שבחוץ ואילו אני צריכה למצוא מה לעשות עם עצמי בארבעים דקות שאני ממתינה מותשת ועייפה למים החמים שבדוד.

לכבות את הדוד מהסמארטפון #3

 החברה יכולה להמשיך לישון כשאני מתאמן בחדר הכושר

אני מתאמן לפחות פעמיים בשבוע בחדר הכושר (אם לא יותר… ). בדרך כלל החברה בבית מדליקה לי את הדוד מיד כשאני מתקשר בסוף האימון, כך כשאני מגיע, המקלחת ממתינה לי עם מים חמים (ותנור דולק בימים הקרים). בחמישי האחרון בסיום האימון אני מצלצל לחברה אין תשובה, שוב מצלצל, שוב היא לא עונה, בפעם השלישית התייאשתי והאמת היא שדי התבאסתי. בדרך החוצה מחדר הכושר, אני פוגש את דני שנכנס באותן הדקות אל האפליקציה של “סוויצ’ר” והדליק לו את הדוד בשלט רחוק. כל כך קנאתי לאור הידיעה שהוא יתקלח ברגע בו יכנס לדירה ואילו אני עם כל הזיעה, אאלץ להמתין למים החמים. כשנכנסתי לדירה, במקום “לכעוס” על החברה, נגשתי לאתר של “סוויצ’ר” ורכשתי לי את המכשיר. מהיום מבחינתי שהחברה תעשה מה שהיא רוצה, את הדוד אני אדליק בעצמי.

לכבות את הדוד מהסמארטפון #4

 הדלקתי או לא הדלקתי את הדוד

לא פעם קרה לי שהדלקתי את הדוד, כיביתי אותו ושכחתי שהדלקתי, כך שלפני שנכנסתי להתקלח הדלקתי אותו שוב. מאז שאני משתמשת ב”סוויצ’ר”, אני מבצעת תכנון מדויק של הדלקות וכיבוי הדוד וכך אני מונעת כפל הדלקות. “סוויצ’ר” מאפשר לי לחסוך באנרגיה ובמשאבים כלכליים.

 צפיתי את חשבון החשמל מבעוד מועד

השבועות הקרים כבר מאחורינו, אך חשבון החשמל עוד לפנינו. הימים הקרים אילצו את בני המשפחה להדליק את דוד השמש מספר פעמים ביום והחשש מהחשבון החודשי אותו נאלץ לשלם מדיר שינה מעינינו. מאז שרכשנו את “סוויצר”, אנו יכולים לעקוב אחר היסטוריית ההדלקות ולשערך את עלות החשבון המתקרב.

הייתי שם…

 הסרט היה כל כך מרתק שהדוד לא הפסיק לחמם

חשבתי שאכנס להתקלח תוך חצי שעה ולכן הדלקתי את דוד השמש ובזמן ההמתנה זפזפתי להנאתי בטלוויזיה. סרט חדש שכל כך רציתי לראות התחיל בדיוק כשהגעתי לערוץ הסרטים. כמובן שנשאבתי אל תוך הסרט ושכחתי לגמרי מנוכחות הדוד הדולק, המנפח את חשבון החשמל שלי בזמן שאני נהנית מהסרט. בסרט הבא שראיתי, השכלתי להתקין את “סוויצר” והפעלתי את שעון העצר, כך שהכיבוי התבצע אוטומטית ונהניתי מהסרט בלי לחוש רגשות אשם לאחריו.