שאלות ותשובות

שאלות ותשובות2022-03-10T12:18:55+02:00
האם הדוד נשלט רק באמצעות האפליקציה של Switcher?2019-03-14T10:36:47+02:00

הסוויצ’ר הוא מתג ידני ככל מתג ובנוסף עם פונקצית “טיימר” ידנית (15/30/45/60 דקות). בנוסף ניתן לשלוט בסוויצ’ר באמצעות האפליקציה גם מקומית במידה ורשת האינטרנט נפלה (רשת הוי פי הפנימית עובדת).

עברתי להתגורר עם בן/בת זוג אשר רכש/ה את ה Switcher, כיצד גם אני יכול/ה לשלוט בו ?2019-03-14T10:36:47+02:00

ניתן ליצור מספר רב של חשבונות משתמשים לסוויצ’ר ולקשר אותם עם המכשיר. ובנוסף, האפליקציה של Switcher V2 מאפשרת ריבוי משתמשים לאותו מתג, כך שכל מה שנותר לעשות הוא להיכנס לאפליקציה עם אותם פרטי משתמש וסיסמה ממכשיר סמארטפון אחר.

האם ניתן לדעת מהי עלות החשמל של הדוד ?2019-03-14T10:36:47+02:00

בוודאי. ניתן לבחור באפליקציה בין תאריכים רצויים במסך ההיסטוריה ולדעת מהי הצריכה המדויקת של הדוד בתקופה זו על פי התעריף העדכני של חברת החשמל.

האם ניתן לדעת מהי צריכת החשמל הנוכחית של הדוד?2019-03-14T10:36:47+02:00

כן. במסך הבית באפליקציה ניתן לראות מהו הזרם העובר בכל רגע נתון במתג הדוד.

כיצד ניתן לדעת מי הדליק את הדוד?2019-03-14T10:36:47+02:00

במידה וכל אחד מהמשתמשים יצר חשבון משלו, במסך ההיסטוריה ניתן לראות מי הדליק את הדוד על פי הכינוי אותו בחר.

האם ניתן לשלוט על מספר רב של סוויצ’רים המותקנים בדירות שונות?2019-03-14T10:36:47+02:00

כן. ניתן לשייך מספר רב של סוויצ’רים לאותו חשבון באפליקציה ולנהל את כולם מעמוד “רשימת מתגים”

מה קורה אם הנייד שלי הולך לאיבוד?2019-03-14T10:36:47+02:00

אל דאגה, מהרגע בו הבחנתם שהטלפון לא לידכם, אתם יכולים להיכנס אל האפליקציה מכל מכשיר אחר. בנוסף תוכלו לבצע את החיבור מחדש של ה Switcher V2 בביתכם ולהחליף לו סיסמה ושם משתמש.

איך ייתכן שהסוויצ’ר נשלט מרחוק?2019-03-14T10:36:47+02:00

הסוויצ’ר מתחבר לענן החברה. בעת פעולה מרחוק – הענן מהווה מתווך בין הטלפון לסוויצ’ר.

האם יש אחריות על ה Switcher?2019-03-14T10:36:47+02:00

בוודאי. על המתג קיימת אחריות של 12 חודשים מרגע רכישתו. חשבונית המס ותעודת האחריות אשר נשלחת לבית הלקוח יחד עם המכשיר משמשת כתעודת אחריות.

לאילו מכשירים ניתן להוריד את האפליקציה ?2021-08-12T15:20:56+02:00

Switcher פועל עם כל טלפון חכם, באנדרואיד  וב-iPhone .

מה קורה אם החשמל או האינטרנט פוסקים לפתע ?2019-03-14T10:36:47+02:00

במידה והאינטרנט הביתי כבה מסיבה כלשהי- ה Switcher V2 יזכור את כל הפעולות הבאות (לו”זים) אשר נקבעו ולכן הוא יפעל כמתוכנן עד לחזרת האינטרנט הביתי לתקינותו. בנוסף, ברגע שהאינטרנט הביתי חזר לתקינותו יחזור ה Switcher V2 לעבוד כרגיל, ללא צורך באתחול מחדש. במידה והחשמל בבית כבה מסיבה כלשהי- ה Switcher V2 לא יעבוד מאחר ואין חשמל בבית… ,אך ברגע שיחזור החשמל לתקינותו ה Switcher V2 יזכור את כל ההדלקות ואת הלו”ז שנקבע.

האם ניתן לקבל התראה כאשר הדוד הודלק ו/או נכבה?2019-03-14T10:36:47+02:00

בוודאי, מתוך האפליקציה במסך ההגדרות ניתן לגשת ל”הודעות Push” ולבחור האם לקבל הודעות כאשר הדוד נדלק ו/ או נכבה לנוחיותך.

למה אנו זקוקים, בכדי להתקין את Switcher?2021-08-12T15:25:39+02:00
לשם השימוש עליכם להחזיק :
  1. ראוטר (נתב) אלחוטי בביתכם
  2. אינטרנט ביתי
  3. מכשיר סמארטפון או טאבלט למימוש הפונקציות מרחוק
האם אני יכול לשלוט בדוד גם כשאני בחו”ל?2019-03-14T10:36:47+02:00

בהחלט כן. ב Switcher ניתן לשלוט מכל מקום בעולם ובכל נקודת זמן.

יש לי דוד ישן האם Switcher מתאים לי ?2019-03-14T10:36:47+02:00

כן. ה Switcher אינו בא להחליף את הדוד אלא את המתג לדוד אשר בתוך הבית. המתג הינו מתג לדוד דו קוטבי בעל 4 כניסות של חוטי חשמל (בהתאם לכלל מתגי הדודים ) ומתחבר ע”י תופסנים או בהברגה לכלל ה”משקעים” המותקנים בבתים – ישנים וחדשים כאחד.

החלפתי ראוטר/ ספק אינטרנט מה עלי לעשות ?2019-12-25T00:34:34+02:00
במצב זה יש לאפס את היחידה על ידי לחיצה על לחצן הוי פי במשך 5 שניות עד להופעת הבהוב אדום.  לאחר מכן יש לבצע סינכרון מחדש למוצר כביום התקנתו.
יש לבחור ב”הוסף חדש” ולבצע אחר הוראות האפליקציה.
בנסיון סינכרון האפליקציה לא מזהה ולא מציגה את הרשת הביתית שלי – מה עלי לעשות?2021-08-12T15:24:51+02:00

יש להכנס להגדרות הטלפון – ישומים – אפליקציית Switcher smart Home — ולאפשר הרשאת “מיקום” (Location)
כמו כן, יש לוודא כי המיקום בטלפון דולק.

לוקאל – LOCAL ‘, למה משמש?2019-12-25T00:36:02+02:00
באמצעות כפתור זה ניתן לבצע:
1. עדכון קושחה למוצר במידת הצורך. (ניתן לעיין במדריכים נוספים, סרטון עדכון קושחה)
2. כאשר ישנה תקלת אינטרנט בבית והראוטר ממשיך לייצר ויי פיי, ניתן יהיה לשלוט בסוויצ’ר מתוך הרשת הביתית כאשר הלוקאל פתוח.
כיצד מוסיפים משתמשים נוספים בסוויצ’ר?2021-08-12T14:27:15+02:00

בכדי לשלוט ממספר טלפונים ישנן 2 אפשויות:

חשוב להדגיש כי לאחר סינכרון הסוויצ’ר מטלפון אחד אין צורך בפעולה אקטיבית על המתג בכדי לסנכרן אליו טלפון נוסף.

  1. האופציה הפשוטה: ברגע שטלפון אחד סינכרן את הסוויצ’ר ושולט עליו, ניתן פשוט לבצע LOGIN (התחבר”) באפליקציה עם שם המשתמש שלך והסיסמה שלך.

החסרון בשיטה זו הוא שבהיסטוריית השימוש לא ניתן יהיה להבדיל מי מבין המשתמשים ביצע את פעולת הכיבוי/הדלקה.

  1. אופציה נוספת: לאחר סינכרון הסוויצ’ר לרשת מטלפון אחד, בכדי להוסיף טלפון נוסף אין צורך לבצע פעולה אקטיבית על המתג.

יש לפעול לפי הצעדים הבאים:

א. ליצור חשבון חדש באפליקציה מטלפון אחר (“הרשם” או SIGN UP)

ב. לאשר את לינק האקטיבציה שהתקבל במייל עם סיום ההרשמה.

ג. לאחר מכן על ה”מנהל” להוסיף משתמש באמצעות הטלפון.  מנהל הוא המשתמש שחיבר את הסוויצ’ר .

ד. לאחר הוספת המשתמש ע”י המנהל, עם כניסת המשתמש החדש לאפליקציה, תקפוץ לו הודעה בדבר השיתוף ואותה צריך לאשר.

תוכל להעזר בסרטון ההסבר לאופציה השניה.

מופיע גם בעמוד מדריכים באתר, מדריכים נוספים – הוספת משתמש.

עדכון לו”ז לאחר מעבר שעון2020-03-26T23:51:45+02:00

במידה והלוז לא עודכן אוטומטית ניתן למחוק ולקבוע לו”ז מחדש, בנוסף ניתן לעדכן קושחה לעדכון אוטומטי עתידי. לחצו כאן למדריך

איך אני יודע איזה דגם סוויצ’ר מתאים לי?2021-11-16T15:51:36+02:00

ניתן לשלוח תמונה של המתג הקיים בבית היום למייל זה , ואנו נשמח להשיב איזה דגם מתאים להחליפו.
מייל – office@switcher.co.il

האם ניתן לשנות את שם המתג באפליקציה?2021-11-16T15:52:08+02:00

בוודאי. לחיצה ארוכה על שם המתג במסך “רשימת המתגים” באפליקציה תקפיץ תפריט. יש לבחור ב”עריכה”.

האם יש עדכוני גרסה לסוויצ’ר?2021-11-16T15:52:32+02:00

בוודאי. מעת לעת אנו מוציאים עדכונים שוטפים לעדכון גרסת המכשיר והאפליקציה.
בכדי לדעת האם יש עדכון זמין למוצר, ניתן לבצע זאת באופן הבא:

האם ניתן לשלוט על הסוויצ’ר גם באמצעות עוזרות חכמות?2021-11-16T15:54:45+02:00

ניתן לשלוט על מוצרי סוויצ’ר גם מהעוזרת הקולית אלקסה ומגוגל הום (מידע נוסף נמצא בעמוד מדריכים שבאתר, תחת מדריכים נוספים.
קיימת תמיכה גם בהום אסיסטנט
https://www.home-assistant.io/integrations/switcher_kis/
ובהום ברידג’
https://www.npmjs.com/package/homebridge-switcher-platform

מה זה סוויצ’ר Breeze?2022-03-08T14:56:29+02:00

סוויצ’ר Breeze הינו בקר חכם למזגן בגודל של קטנטן של 5.5 ס”מ על 5.5 ס”מ.

היחידה מחוברת באופן פשוט של פלאג אנד פליי.

היחידה מגיעה עם חיבור לחשמל (שקע תקע) ומאפשרת שליטה מלאה במזגן מכל מקום ובכל זמן.

כיצד להתקין או למקם את יחידת הסוויצ’ר breeze?2022-03-08T14:57:53+02:00

את הסוויצ’ר breeze ניתן למקם בכל מקום בחדר בו נמצאת עינית המזגן. על היחידה להיות עם קו ראיה לעינית המזגן ללא מחסום בטווח הראיה לעינית.

המלצת היצרן היא למקם את היחידה קרוב לעינית המזגן וזאת בכדי להבטיח שהיא תקלוט גם פעולות שנעשות באמצעות שלט המזגן הרגיל ועל מנת שסטטוס המזגן באפליקציה יהיה נכון.

את הסוויצ’ר Breeze  ניתן להדביק באמצעות מדבקת הדו”צ שבגב המוצר, ניתן לתלות אותו על בורג או להניחו על משטח כלשהו.

באלו מזגנים תומך הסוויצ’ר breeze?2022-03-08T15:00:35+02:00

הסוויצ’ר breeze  תומך בכל סוגי המזגנים (עיליים , מיני מרכזי).

במידה וברשותכם מזגן מרכזי עם דאמפר או יותר ובמידה ולכל דאמפר יש שלט אינפרה אדום, תוכלו לשלוט עליו עם יחידת סוויצ’ר breeze  עבור כל דאמפר.

במידה ואינכם בטוחים שהסוויצ’ר breeze  מתאים למזגן שלכם, תוכלו לצרף תמונה של שלט המזגן שברשותכם  בטופס הבא ונשמח לענות לכם.

רוצים לדעת איזה סוויצ׳ר מתאים לכם?

שלחו אלינו תמונה של מתג הדוד שלכם ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם!

לחצו כאן להעלאת תמונה של מתג הדוד הקיים שלכם
מה מקנה לי הסוויצ’ר breeze?2022-03-08T15:01:19+02:00

הבקר החכם למזגן מאפשר שליטה מלאה במזגן:

הפעלה וכיבוי המזגן, טיימר נוח מהאפליקציה, שינוי סוג פעולת המזגן (חום\קור\אוור\ייבוש וכו), שינוי עוצמת המזגן ושינוי מצב תריס המזגן (במידה ויש).

הבקר החכם למזגן מכיל גם חיישן טמפרטורה מובנה ומשקף לכם באפליקצייה את הטמפרטורה המדוייקת כרגע בחדר בו הוא מותקן.

הסוויצ’ר breeze מאפשר לקבוע לוח זמנים לניהול פעולות המזגן במהלך ימות השבוע או באופן חד פעמי.

הבקר יאפשר לכם להגביל את משך הפעולה המקסימלי בשימוש במזגן בין שעה ודקה ועד לזמן בלתי מוגבל.

עברתי דירה ובדירה החדשה יש מזגן אחר. איך אני מקשר אל הסוויצ’ר Breeze אל המזגן החדש?2022-03-08T15:01:52+02:00

כל שעליכם לעשות הוא לסנכרן את הבקר לרשת הביתית החדשה ולצד את שלט המזגן החדש לבקר.

ניתן להיעזר בקישור לסרטון ההסבר המצורף.

לסרטון החלפת שלט מזגן ליחצו כאן

האם אפשר לדעת אם המזגן בבית כבוי או דלוק ?2022-03-08T15:03:51+02:00

בהחלט. סוויצ’ר breeze מאפשר לדעת בכל רגע נתון האם המזגן בבית דולק\כבוי, מהי הטמפ בבית ועוד. 

האם אפשר לקבל התראה כשהמזגן בבית נדלק \ נכבה ?2022-03-08T15:04:12+02:00

בהחלט. האפליקציה מאפשר קבלת התראה כאשר המזגן הודלק \ כובה בבית (הן אם מהשלט מזגן והן אם באמצעות האפליקציה). 

האם אפשר לשלוט על המזגן מחוץ לבית ?2022-03-08T15:04:36+02:00

בהחלט. כמו בכל מוצרי Switcher ניתן לשלוט על המזגן מכל מקום ובכל זמן.

במידה ויש לי מזגן בכל חדר, כיצד ניתן לשלוט עליהם?2022-03-08T15:04:58+02:00

בכדי לשלוט על מספר מזגנים בבית, יש להתקין יחידת סוויצ’ר Breeze  עבור כל מזגן.

ניתן לשנות את שם המוצר באפליקציה כרצונכם וניתן ליצור קבוצת מוצרים או קבוצת מזגנים באפליקציה ולבצע פעולה עבור כולם יחד כקבוצה.

האם ניתן לדעת מי ביצע פעולה במזגן וכיצד?2022-03-08T15:05:16+02:00

בהחלט. האפליקציה תאפשר לכם לדעת האם המזגו כובה\הודלק על ידי שלט המזגן הרגיל או על ידי משתמש מסויים.

המזגן בפועל דלוק ובאפליקציה הוא כבוי – לחילופין, המזגן בפועל כבוי ובאפליקציה הוא נראה דלוק- מה עלי לעשות?2022-03-08T15:08:09+02:00
  1. אם הבקר ממוקם רחוק מידי מעינית המזגן או ללא קו ראיה לעינית המזגן הוא עלול לפספס חלק מהפעולות.
  2. אם בוצעה פעולה משלט המזגן והוא כוון למקום מרוחק מעינית המזגן, הבקר עלול לפספס את האות.

במצב כזה ניתן ללחוץ על לחצן שינוי סטטוס המזגן ובחירה בסטטוס הנכון.

איך אני יודע איזה דגם מתג תריס מתאים להחליף את המתג שלי?2022-03-08T15:10:48+02:00

במידה ואינכם בטוחים איזה דגם מתאים להחליף את מתג התריס שלכם, תוכלו להעלות תמונה של מתג התריס הקיים בקישור הבא ואנו נשמח לסייע לכם בבחירת הדגם המתאים.

רוצים לדעת איזה סוויצ׳ר מתאים לכם?

שלחו אלינו תמונה של מתג הדוד שלכם ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם!

לחצו כאן להעלאת תמונה של מתג הדוד הקיים שלכם
האם מתג התריס נשלט רק מהאפליקציה?2022-03-08T15:11:13+02:00

המתג שלנו הוא קודם כל מתג ידני ובנוסף הוא מאפשר שליטה מהאפליקציה.

מה ההבדל בין מצב ידני למצב אוטומטי באפליקציה?2022-03-08T15:11:35+02:00

מצב ידני- על מנת להוריד או להעלות את התריס בלחיצה ידנית מהמתג או מהאפליקציה יש ללחוץ ממושכות על למעלה\למטה.

מצב אוטומטי – לחיצה קלה ורגעית (במתג או באפליקציה) יעלו\יורידו את התריס עד ללחיצה על עצירה.

מה זה מנגנון נעילת ילדים?2022-03-08T15:11:55+02:00

פיצ’ר נעילת הילדים הוא במטרה למנוע פתיחה של תריס בחלון קומה גבוהה \ מרפסת על ידי פעוט.

ניתן לנעול את המתג כך שלא יגיב ידנית (מהמנעול במסך הראשי באפליקציה).

כמו כן, ניתן לנעול \לשחרר את המתג ממצב נעילה על ידי לחיצה ממושכת בת 10 שניות על כפתור ה”עצירה” במתג עצמו או על סימן המנעול באפליקציה.

האם אפשר שהתריס יפתח חלקית?2022-03-08T15:12:11+02:00

בהחלט. במסך “גלילה” באפליקציה ניתן לגלול את התריס לפי אחוז מסויים.

מה זה כפתור “קליברציה” \ “כיול”?2022-03-08T15:12:30+02:00

לחיצה על כפתור זה תגרום לתריס לרדת מה עד הסוף מהמצב הקיים ולאחר מכן לעלות עד הסוף ולרת עד הסוף בכדי לספור את זמני העליה והירידה של התריס ולאפשר גלילה לפי אחוז פתיחה.

אני אוהב\ת להתעורר בבוקר עם אור חלש מהחלון תחילה ולאחר מכן אור מלא, איך ניתן לגרום לתריס לבצע זאת?2022-03-08T15:13:06+02:00

ניתן ליצור לוז ליום או ימים מסוימים ולשעה מסוימת בה התריס יפתח לפי אחוז מסוים (פתיחה חלקית).

האם אפשר לשלוט על מספר תריסים יחד?2022-03-08T15:13:23+02:00

בהחלט. ניתן ליצור קבוצת מתגים של תריסים ובלחיצה אחת , כל התריסים שבקבוצה יעלו\ירדו.

כותרת

עבור למעלה