כל מה שצריך וחשוב לדעת על השקעים החכמים של חברת Switcher בכתבה שלפניכם

חברת Switcher הישראלית, המתמחה בפיתוח מתגים חכמים לסביבת המגורים המודרנית, פיתחה במהלך השנים האחרונות שקע חכם המותאם למגוון רחב של מוצרים חשמליים בסביבת המגורים.

שקע זה מיועד בין היתר לצרכי תזמון שעות הפעלה וכיבוי של המכשיר החשמלי אליו מחובר השקע, ולכן, בבתים רבים בישראל שקע זה משמש כשעון שבת לכל דבר ועניין.

כל היתרונות בשקע חשמל אחד ומתקדם מסוגו

השקע החכם של חברת Switcher הינו מוצר בפיתוח ישראלי המאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות בכל הנוגע לתזמון שעות הפעלה מרחוק של מוצרי חשמל ביתייםהפעלה וכיבוי של מכשירי חשמל שונים בסביבת המגורים.

מכשיר זה מאושר לשימוש על ידי מכון התקנים הישראלי ומשרד התקשורת והשימוש בו מתאפשר גם באמצעות אפליקציית Switcher אשר פותחה לצרכי שליטה מרחוק (באמצעות מכשירי הסמארטפון) על מוצרי חשמל שונים בסביבת המגורים הביתית.

לאחר התקנתו של מתג חכם בסביבת המגורים, השימוש באפליקציית סוויצ’ר, יאפשר לכם בין היתר:

  • לשלוט במתג באמצעות טכנולוגיית WIFI
  • לכבות ולהדליק את המכשיר החשמלי המחובר לשקע מכל מקום ובכל זמן
  • למדוד את צריכת החשמל של המכשיר המחובר לשקע בזמן אמת- המדידה כוללת סכימת עלות שימוש בשקלים, דבר המאפשר לכם לאמוד את העלות המדויקת של השימוש במכשיר החשמלי בשעת הפעלתו.

אחד מהיתרונות הבולטים של השקע החכם מבית Switcher טמון בעובדה שהוא הותאם במיוחד לחשמל הישראלי ובעל הארקה, ולכן, ניתן לחבר אליו כל מכשיר חשמלי ללא צורך בחיבורים מיוחדים.

שקע חכם לבית – כל האפשרויות

רכישה והתקנה של שקע חכם לסביבת המגורים, תאפשר לכם ליהנות ממתג חכם המיועד לצרכי שליטה מרחוק ותזמון של כל מכשיר חשמלי אותו תבחרו לחבר לשקע, כאשר בין יתר אפשרויות השימוש הנפוצות במתג תוכלו למצוא:

  • משמש כנוסף לשעון שבת- במתג החכם תוכלו לעשות שימוש כאמצעי נוסף לשעון השבת המותקן בביתכם
  • שקע חכם למזגן – אחד מהשימושים הנפוצים ביותר במתג הוא לצרכי הפעלה וכיבוי אוטומאטי של המזגן והשגת שליטה מרחוק על הפעלת וכיבוי המזגן. אופציית שימוש זו, מאפשרת לכם בין היתר לתזמן את הפעלת המזגן כאשר אתם מצויים מחוץ לדירה ומעוניינים לחזור הביתה לסביבת מגורים קרירה ונעימה. כמו כן, אופציית שימוש זו במתג החכם תאפשר לכם לאמוד את צריכת החשמל המדויקת של המזגן.

שקע מתקדם מסוגו המסונכרן גם למערכות שליטה קוליות

שקע חכם מבית Switcher הינו שקע מתקדם מסוגו הניתן גם לשליטה קולית באמצעות העוזרות הקוליות החכמות של גוגל (גוגל הום) ושל אמזון (אלקסה).

יתרון זה מאפשר לכם להפעיל את המכשירים החשמליים המחוברים לשקע גם כאשר הידיים שלכם תפוסות וגם במקרים בהם ממש אבל ממש לא מתחשק לכם לקום מהספה…

זה הזמן להתקדם ולהפוך את סביבת המגורים שלכם לחכמה יותר ונוחה הרבה יותר.

למידע נוסף על השקע החכם של חברת Switcher והסברים נוספים על השימוש באפליקציית סוויצ’ר לתפעול מכשירים חשמליים המחוברים לשקע החכם, ניתן ליצור קשר ישיר עם מוקד השירות והמכירות של החברה.

חייגו עכשיו: 077-3213814