כל אחד מעוניין באיכות חיים גבוהה ונוחות מקסימלית. היכולת לשלוט על אביזרים וציוד חשמלי בבית על ידי מתג נשלט מרחוק, מהווה חלק בלתי נפרד מהעניין.

מתג נשלט מרחוק- הפתרון החכם

מתג נשלט מרחוק משתייך אל קטגוריית הבית החכם. כאן בחרנו ספציפית להתמקד באפשרות החכמה של מתג לבוילר, שכן כל אחד מאיתנו משתמש בדוד שמש או דוד חשמל על מנת ליהנות ממי מקלחת חמים ורובינו נתקלנו לפחות פעם אחת בחשש שמא שכחנו את הבוילר דולק, דבר שיכול להביא להוצאה כספית גדולה בגין חשמל שבוזבז וכן סכנה שמא בוילר (יש בוילרים ישנים ללא בקרת טמפרטורה) יתפוצץ. מתג לבוילר שנשלט על ידי חיבור לאינטרנט, סמארטפון או טאבלט יעניק לכל אחד ואחת מבני הבית שליטה מלאה בכל רגע נתון על מתג הבוילר שלהם.

שולטים מרחוק – מה זה אומר?

אם אתם תוהים האם משתלם להחליף את המתג בבית במתג חדש בעבור מתג אלחוטי שנשלט מרחוק על ידי טכנולוגיית ה- WIFI.

כדאי שתשאלו את עצמכם מה אתם יכולים לעשות במצבים הבאים:

  • לא כיביתם את המתג ואין אף אחד בבית- כאן האפשרות היחידה תהיה לחזור הביתה מהעבודה או לחשוש כל היום שמא הדוד יתפוצץ.
    אם תחליטו על האפשרות של מתג נשלט מרחוק תוכלו לכבות את הבוילר מכל מקום על ידי האפליקציה שבסמארטפון שלכם.
  • יש לכם פגישה בערב אבל לא כיוונתם את הטיימר של הדוד- אין מה לעשות! אלא אם יש מישהו בדירה ואתם מצליחים להשיג אותו ולבקש ממנו לבצע פעולה זו עבורכם. אם אתם מחליטים על התקנת מתג אלחוטי תוכלו לתכנת בדיוק את השעה בו אתם מעוניינים שהבוילר יופעל וזאת על מנת שתוכלו להתנהל ביעילות ולהתקלח מיידית כשאתם חוזרים הביתה. כאן לא צריך להתבסס על אף אחד.

אלו הן רק חלק מהפעולות אותן ניתן לעשות באמצעות מתג נשלט מרחוק.

לסיכום, כיום מתג נשלט מרחוק משתייך אל סדרת המתגים החכמים. ההחלטה לבחור בו תאפשר לכל אחד ואחת לצעוד פסיעה נוספת לכיוון הקידמה.

עוד יכול לעניין אתכם: