רוצים להפעיל ולכבות את הדוד מכל מקום ובכל זמן? רוצים לחסוך לעצמכם זמני המתנה מיותרים למים חמים ולתזמן את זמני הדלקת הדוד גם מבלי להימצא בבית?

זה הזמן לדעת הכול על המתג החכם לדודי שמש וחשמל.

מתג חכם לדוד שמש – נעים להכיר

מתג חכם עבור דודי שמש וחשמל הינו פיתוח ישראלי של חברת SWITCHER המתמחה בפיתוח מפסקים חכמים לסביבת המגורים המודרנית.

מתג זה ניתן להתקנה במקום מתגי ההפעלה הישנים ו/או הטיימרים של דודי השמש / חשמל והוא מותאם ומיועד לכל סוגי מערכות הדוודים הקיימות גם בדירות מגורים חדשות וגם בדירות מגורים ישנות.

מתג חכם לדוד החשמל הינו מתג הפועל בטכנולוגיית WIFI ובאמצעות אפליקציה ייחודית וחינמית הניתנת להורדה לכל סוגי הסמארטפונים: מכשירי אנדרואיד ומכשירי אייפון.

השימוש באפליקציית המתג החכם של חברת SWITCHER, מאפשר לכם להפעיל ולכבות את הדוד מכל מקום ובכל רגע נתון, וזאת בנוסף למגוון רחב של יתרונות שימוש העומדים לרשותכם באמצעות האפליקציה כגון:

  • אופציה לתכנון לו”ז שבועי של הדלקות וכיבוי הדוד.דוד שמש - מתג חכם עבור דודי שמש
  • אופציה למדידת צריכת החשמל של הדוד בזמן אמת – סכימת עלות השימוש הינה בשקלים, דבר המאפשר לכם לדעת בדיוק כמה תשלמו על צריכת החשמל של הדוד. בחשבונות החשמל.
  • אופציה לצפייה בהיסטורית השימוש במתג.
  • אופציה לריבוי משתמשים באפליקציה – כל אחד ואחת מבני המשפחה יכול להתחבר ולהפעיל את המתג בהתאם לצרכי השימוש בו.
  • אופציה לכיבוי אוטומאטי של המתג למטרות חיסכון בחשמל.
  • קבלת הודעות PUSH לנייד בעת הדלקה וכיבוי של הדוד.

מתג חכם לדוד שמש  – אפשר להפעיל אותו בכל זמן ומכל מקום

התקנתו של מתג חכם לדוד שמש / חשמל, חוסכת לכם את הזמן המיותר במהלכו נדרשתם עד היום להמתין לכך שתהיה לכם זרימת מים חמים מהדוד.

באמצעות השימוש באפליקציית המתג החכם, תוכלו להפעיל את המתג החכם של הדוד מכל מקום ובכל זמן ובכך להבטיח לכם מים חמים למקלחת מרעננת מייד עם הגיעכם הביתה.

אנשים העושים שימוש במתג החכם של חברת SWITCHER יודעים לדווח על שינוי משמעותי בהרגלי הצריכה שלהם במערכת דוד השמש / החשמל, כאשר רבים מהם מדווחים גם על שינוי חיובי בצריכת החשמל, וזאת לנוכח המעקב אותו הם ביצעו לאורך זמן.

בדיקה זו מאפשרת למעשה בחינה מדויקת של צריכת החשמל בהתאם לצרכי השימוש הנדרשים לכם בדוד החשמל, ובהתאם לכך, לתכנן ולקבוע את הלו”ז השבועי המותאם ביותר עבורכם ובכך להוביל חיסכון מצטבר של מאות שקלים בשנה בעת השימוש בדוד חשמל.

מתג חכם להפעלת דוד שמש / חשמל מרחוק, מיוצר על ידי חברת SWITCHER הישראלית מזה מספר שנים, כאשר לאורך השנים פותחו מספר דגמים של המתג שכל אחד מהם עומד בכל דרישות התקן המחמירות של מכון התקנים הישראלי ומשרד התקשורת.

הדגמים החדשים של המתג החכם ניתנים לשליטה גם באמצעות המערכות הקוליות הביתיות של גוגל ושל אמזון.

אם גם אתם מעוניינים ליהנות מכל היתרונות הנלווים לשימוש באחד מהמתגים החכמים לדוד של חברת SWITCHER, זה הזמן ליצור קשר ישיר עם נציגי השירות והמכירות של החברה, ולהיחשף לכל היתרונות הנלווים להתקנת מתגים חכמים לדוד בסביבת המגורים.

ליצירת קשר בנושא הפעל דוד שמש/ חשמל מרחוק חייגו: 077-3213814