רוצים לאמוד את צריכת החשמל של הדוד הביתי בזמן אמת? מעוניינים לדעת כמה עולה לכם כל פעולת הדלקה של הדוד הביתי? זה הזמן להתקדם למתג החכם לדוד וליהנות מאפליקציה ייעודית אשר תסייע גם לכם לחסוך בעלויות צריכת החשמל של הדוד.

על מה מדובר?

מתגים חכמים לדודי החשמל הם למעשה מפסקים חכמים אשר נועדו להחליף את מתגי ההדלקה והכיבוי המסורתיים של מערכות הדוד.

מתגים אלו פועלים בטכנולוגיית WIFI ושירותי ענן והם ניתנים להפעלה מכל מקום ובכל רגע נתון באמצעות אפליקציה ייעודית וחינמית אותה ניתן להוריד למכשיר הטלפון החכם בו אתם עושים שימוש.

התקנה של מתג לדוד בסביבת המגורים, מאפשרת לכל אחד ואחת מבני המשפחה, ליהנות ממספר יתרונות מובהקים בדרך לשימוש צרכני מושכל וחסכוני במערכת הדוד, כאשר אופציית ההדלקה והכיבוי עומדת לרשות בני המשפחה מכל מקום ובכל זמן.

יתרונות השימוש באפליקציית Switcher

לאחר התקנה של מתג חכם לדוד בביתכם, תוכלו להוריד את האפליקציה לדוד חכם למכשירי הטלפון החכמים של כל אחד ואחת מבני המשפחה, וליהנות ממספר פונקציות שימוש ופיצ’רים ייעודיים שכל אחד מהם יכול לסייע לכם להוביל לחיסכון מצטבר בצריכת החשמל של הדוד.

בין יתר הפונקציות החכמות הממתינות לכם באפליקציה תוכלו למצוא:מתג חכם לדוד

  • פיצ’ר ייעודי להדלקה וכיבוי של הדוד מכל מקום ובכל זמן
  • פיצ’ר ייעודי למדידת צריכת החשמל של הדוד בזמן אמת- באמצעות פיצ’ר זה תוכלו לבדוק את עלות השימוש בדוד בשקלים ובכך להיחשף לעלויות האמיתיות והמדויקות של צריכת החשמל בעת הפעלת הדוד.
  • פיצ’ר ייעודי המאפשר לכם לתכנן לו”ז שבועי דינמי למטרות הדלקה וכיבוי של הדוד
  • פיצ’ר ייעודי המאפשר ריבוי משתמשים באפליקציה לכל יחידת מתג חכם לדוד המותקנת בביתכם
  • היסטוריית שימוש לפי שם משתמש – פיצ’ר המסייע לכם לתכנן בצורה מיטבית יותר את השימוש בדוד

פיצ’רים אלו ונוספים הממתינים גם לכם באפליקציה החכמה להפעלת מתגים חכמים לדוד, יאפשרו גם לכם לאמוד לאורך זמן את צריכת החשמל של הדוד הביתי, וכפועל יוצא מכך, לדעת במדויק כמה אתם משלמים עבור כל פעולת הדלקה של הדוד.

בהתאם לממצאים אלו, תוכלו ליצור לעצמכם לו”ז שבועי דינמי ולהבטיח לעצמכם חיסכון מצטבר בעלויות צריכת החשמל של הדוד מבלי לוותר על אף טיפה של מים חמים.

התקנת סוויצ’ר – מה חשוב לדעת?

התקנה של מתג חכם לדוד הינה פעולה אותה מומלץ ליישם באמצעות מתקינים מקצועיים (חשמלאים מוסמכים), כאשר המתגים החכמים השונים המוצעים לכם כיום הינם מפסקים המותאמים לכל מתגי הדודים הקיימים.

מתגים אלו מתחברים באמצעות תופסנים ו/או הברגה גם בדירות מגורים חדשות וגם בדירות ובתים ישנים יותר.

 SWITCHER – המומחים לפיתוח מתגים חכמים לסביבת המגורים המודרנית

אנחנו בחברת SWITCHER, מאפשרים לכל אחד ואחת מלקוחותינו, ליהנות ממספר דגמים של מתגים חכמים לדוד הפועלים באמצעות אפליקציה ייעודית וחינמית אשר פותחה והותאמה לצרכי שימוש מושכל ומיטבי במערכת הדוד.

האפליקציה החכמה שלנו להפעלת מתגים חכמים לדוד, תאפשר לכם ליהנות גם מחוויית שימוש נוחה, פשוטה וידידותית וגם מפיצ’רים שונים היכולים לסייע לכם ליהנות מחיסכון מצטבר בצריכת החשמל לאורך זמן.

למידע נוסף בנושא, אתם מוזמנים ליצור קשר ישיר עם מוקד השירות והמכירות שלנו. חייגו עכשיו: 077-3213814