מתג אלחוטי לבית החכם

פיתוחי הטכנולוגיה השונים והנגשתם לכלל אוכלוסיית העולם, מאפשרים לכל אחד ואחת מאיתנו ליהנות ממגוון רחב של פיתוחים המסייעים לנו בכל תחומי החיים, לרבות, כל הנושאים הקשורים לסביבת המגורים שלנו. כיום, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות המיושמות דרך אפליקציות המצויות במכשירי הטלפון החכם, ניתן לשלוט במגוון רחב של מערכות חשמל המותקנות בביתנו, החל משליטה מלאה על עוצמת טמפרטורת המזגן, דרך סגירה ופתיחה של התריסים החשמליים בביתנו ועד לתזמון הדלקת וכיבוי הדוד החשמלי.

אפשרויות אלו ונוספות ניתנות (ברוב המקרים) לפיקוד מלא דרך מכשיר הסמארטפון, כאשר אופן השליטה על המערכת מתבצע דרך מתג אלחוטי הנשלט באמצעות טכנולוגיית ה-WIFI. אחת מהאפשרויות המסקרנות ביותר בכל הנוגע לפיקוד חכם על מערכות חשמל בביתנו גם מרחוק, קשורה למערכות דוודי החשמל או השמש המותקנים בביתנו. כיום, באמצעות מכשיר הטלפון החכם שברשותכם, תוכלו לתזמן את שעות ההדלקה והכיבוי של מערכת הדוד, דבר המאפשר לכם למשל לתזמן את שעות ההפעלה לשעה בה אתם יוצאים ממקום העבודה ועד שתגיעו הביתה, המערכת תישאר דולקת ותאפשר לכם עם הגעתכם ליהנות ממים חמים לרחצה, שטיפת כלים וכדומה.

מתגים חכמים לסביבת הבית החכם

מעבר ליתרונות השימוש הפונקציונאליים הנלווים להתקנת מתגים חכמים בסביבת המגורים, יתרון בולט של המתגים החכמים טמון בעבודה שהם ניתנים להתקנה גם בבתים חדשים וגם בבתים ישנים כאחד ובעובדה שהם מאפשרים לכם ליהנות מפיקוד מלא על המערכת גם מרחוק!

עד היום, לצורך שליטה בהפעלה וכיבוי של מערכת דוודי החשמל או השמש לצורך העניין, רבים מאיתנו עשו שימוש בטיימר ידני אשר חייב אותו להיות נוכחים פיזית בבית. באמצעות מתגים חכמים המותקנים במערכת דוודי החשמל, תוכלו לשלוט על הטיימר גם מרחוק, ואפילו תוכלו לתזמן את מועדי ההדלקה והכיבוי מראש, כאשר האפליקציה לדוד בה אתם עושים שימוש תפעיל ותכבה את הדוד באופן אוטומטי לפי מועדי ההדלקה וכיבוי אשר תזמנתם מראש. כפועל יוצא מכך, תוכלו גם ליהנות מחיסכון מצטבר בעלויות החשמל, וזאת בשל תזמון הדלקת הדוד לזמן קצוב מראש.

מתג אלחוטי לדוד החשמל או למגוון מערכות חשמל חכמות אחרות בסביבת המגורים, הופך את חיינו לנוחים יותר, פשוטים יותר ומתקדמים הרבה יותר, כאשר אפשרויות השליטה מרחוק, אפשרויות התזמון האוטומטי והאפשרות לעקוב אחר צריכת החשמל שלנו באמצעות פיצ’רים שונים המוטמעים באפליקציות המתקדמות העוסקות בנושאים אלו, מאפשרים לכל אחד ואחת מאיתנו להפוך את סביבת המגורים שלנו לחכמה יותר, מתקדמות יותר וגם חסכונית יותר בכל הנוגע לצריכת החשמל.