עולם האפליקציות והטלפונים החכמים מאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו ליהנות ממגוון רחב של עולמות תוכן המעשירים את חיינו. בשנתיים האחרונות הולכות ומתרבות האפליקציות המיועדות לשפר את איכות חיינו, וחלק מאותן אפליקציות קשורות לסביבת המגורים המודרנית בה אנו חיים.

כיום, תוכלו ליהנות מאפליקציה מתקדמת, חכמה וייחודית המאפשרת לכם לשלוט במערכות הדוד המותקנות בביתכם, וזאת באמצעות מפסק דוד חכם המאפשר לכם לכוון ולשלוט בזמני הפעלת הדוד וצריכת החשמל. האפליקציה המתקדמת מכונה SWITCHER, והיא פותחה באמצעות פטנט של חברה ישראלית.

אפליקציית SWITCHER המהווה מעין מפסק דוד חכם, מאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות הכוללים בין היתר:

  • כיבוי והדלקה של מערכת הדוד הביתית מכל מקום ובכל זמן באמצעות הורדת האפליקציה לטלפון החכם שברשותכם
  • שליטה מלאה בצריכת החשמל של מערכת הדוד, וכפועל יוצא מכך, שליטה מלאה בחשבונות החשמל השוטפים
  • אפשרות לתזמון שעות ההפעלה והכיבוי של המערכת
  • אפשרות לניתוב האפליקציה באמצעות מספר משתמשים
  • מעקב שוטף אחר היסטוריית הפעלת מערכות הדוד

ועוד מגוון רחב של יתרונות הקשורים לשיפור איכות החיים וקיצור זמני ההמתנה למים החמים.

 הטיימר הישן הפך לאפליקציה מתקדמת

אפליקציית SWITCHER היא למעשה פתרון מודרני ומתקדם לטיימר הדוד הישן והנפוץ. פתרון זה מאפשר לכם לתזמן את שעות ההפעלה והכיבוי של מערכת הדוד, וכפועל יוצא מכך, ליהנות ממים חמים בכל רגע אותו בוחרים מראש, לדוגמא: מייד עם יציאתכם ממקום העבודה, תוכלו להפעיל את מערכת הדוד הביתית באמצעות שליטה מרחוק, ומייד עם הגעתכם הביתה תוכלו ליהנות ממים חמים ונעימים.

אפליקציית SWITCHER מותאמת לכל סוגי הטלפונים החכמים, לרבות מכשירים הפועלים באמצעות מערכות אנדרואיד ומכשירים הפועלים באמצעות מערכות IOS של חברת אפל. מפסק דוד חכם הוא למעשה מתג אותו ניתן להתקין בכל סוגי מערכות הדוד הביתיות, דבר המאפשר גם לבעלי בתים ישנים ליהנות מהקדמה הטכנולוגית של המאה ה-21. הטכנולוגיה של מפסק הדוד החכם מבוססת על טכנולוגיית ה-WIFI, וכפועל יוצא מכך, ניתן להפעיל את מתג ההדלקה והכיבוי של הדוד באופן אוטומאטי מכל מקום ובכל רגע נתון.

מפסק SWITCHER מותאם לכל סוגי המתגים בעלי 4 כניסות חוטי חשמל, כאשר התקנת מפסק דוד חכם הינה פעולה אותה ניתן לבצע באופן עצמאי בהתאם להוראות ההתקנה וההפעלה המופיעות באתר החברה העומדת מאחורי פיתוח ושיווק המוצר.

זה הזמן להתקדם למפסק דוד חכם-כי העתיד בהחלט כבר כאן!