מתג אלחוטי משתייך אל עולם המושגים של הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מעוניינים בהתקנה של ציוד  עליו ניתן לשלוט מרחוק בשיטת הבית החכם, מתג אלחוטי לבוילר הוא רק דוגמא אחת לכך.

מהו מתג אלחוטי?

מתג לבוילר שנשלט מרחוק על ידי טכנולוגיית ווי – פיי . מתג אלחוטי מגיע עם אפליקציה מיוחדת אותה מורידים לסמארטפון.

זו מאפשרת לכל אחד המשתמש בה לשלוט בכל רגע נתון על מתג הבוילר.

דבר זה כולל עדכון על מצב המתג בכל זמן נתון, הדלקה וכיבוי של המתג, אפשרות לתכנן לוח זמנים שבועי, כוון של הטיימר, כיבוי אוטומטי, ריבוי משתמשים והיסטוריית הדלקות.

המתג אלחוטי תמיד יחליף את המתגים הישנים והגדולים אליהם הורגלנו. הוא מתחבר על ידי תופסנים, מונה 4 כניסות לחוטים של חשמל ומתאים לכל הבתים ולכל סוגי התקעים והשקעים.

מתאים לכל אחד?

כאמור, מתג אלחוטי מתאים לכל בית. כאן בעל הבית יצטרך לדאוג לקנות את המתג האלחוטי, להיות בעליו של ראוטר וסמארטפון ולהוריד תוכנה מיוחדת בשם סוויצ’ר.

המתג משתמש בטכנולוגיה המאפשרת התחברות מהירה לרשת האינטרנט הביתית של המשתמש. חשוב לקחת בחשבון כי לעומת הטיימרים הרגילים אותם יכול להתקין רק חשמלאי או איש מקצוע מוסמך, בכל הקשור אל מתג אלחוטי הלקוח עצמו יכול להתקין אותו בצורה הפשוטה ביותר.

כל שצריך לעשות הוא להוריד את אפליקציית ה- סוויצ’ר והיא זו שתחבר את המתג האלחוטי לרשת האינטרנט הביתית שלכם. חשוב לקחת בחשבון כי אם מעוניינים להדליק או לכבות מתג זה ידנית, ניתן לעשות כן ללא הגבלה כלשהי וכן ניתן למקם את המתג מחדש בדירה אחרת.

חיים בעולם מודרני ונהנים

חשוב לקחת בחשבון כי ההחלטה להשתמש במתג אלחוטי חכם היא ההחלטה להתחיל ולהשתמש במוצרים חכמים ומתקדמים לבית. כאן הבוילר של הבית מופעל מרחוק על ידי אפליקציה מיוחד בסמארטפון או בטאבלט.

בנוסף, סוויצ’ר מאפשר לכל אחד ליהנות מיתרונות רבים נוספים, כמו למשל ביטוח חשש שמא השארנו את הדוד דולק, הוא מאפשר בקרה ושליטה בדוד מכל מקום, מאפשר הדלקה וכיבוי בכל שעה ומכל מקום, מאפשר שליטה חכמה באמצעות סמארטפון.