התהליך האבולוציוני של מערכות טיימר לדוד חשמל

העידן הטכנולוגי בו אנו חיים מאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו להיחשף לתהליכי אבולוציה המתרחשים לנגד עינינו בכל תחומי החיים, לרבות בסביבת המגורים הפרטית שלנו. אחד מתהליכי האבולוציה המרתקים ביותר מתרחש במערכות הדוד שמש וחשמל בהן אנו עושים שימוש יומיומי.

תהליך האבולוציה במערכות אלו החל בהתקנת דודי שמש וחשמל, כאשר בתחילת התהליך האבולוציוני נדרשו להפעיל ולכבות את המערכת באמצעות מתג חשמלי שצבעו ברוב המקרים היה אדום. באותם ימים נדרשו להציץ בשעון בכל פעם שהמערכת דלקה, וזאת על מנת לתכנן את זמני ההדלקה הרצויים לנו. בשלב השני של התהליך האבולוציוני במערכות הדוד, הגיעה לחיינו בשורה בדמות: טיימר. הטיימר למעשה אפשר לנו לתזמן את מועדי ההדלקה והכיבוי בהתאם לזמן הנדרש לנו.

כיום, התהליך האבולוציוני של מערכות טיימר לדוד חשמל מגיע לשיאו, וזאת באמצעות מתג אלחוטי המאפשר לנו פיקוד מלא על מערכת הדוד גם מרחוק. אם עד היום נדרשו להיות נוכחים פיזית במקום בו מותקן הטיימר לצורך הדלקתו, ואם עד היום היינו צריכים לתזמן את מועדי ההדלקה והכיבוי מראש בכל פעם מחדש, הרי שכיום, בשיאו של התהליך האבולוציוני של מערכות הטיימר, אנו יכולים ליהנות מאפליקציה חכמה המפעילה ומכבה בעבורנו את הדוד באופן אוטומאטי.

אפליקציית טיימר לדוד – כיצד היא עובדת?

אפליקציית טיימר לדוד חשמל מיושמת באמצעות מתג אלחוטי המתבסס על טכנולוגיית WIFI. המתג האלחוטי מתוקן במקום מתג הטיימר המיושן, כאשר האפליקציה מאפשר שליטה מרבית על גבי מנגנון המתג, והיא מאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של פיצ’רים מתקדמים הכוללים בין היתר: הפעלת המתג לצרכי הדלקה וכיבוי של המערכת, תזמון אוטומאטי של שעות הפעלה וכיבוי של מערכת הדוד, מעקב אחר צריכת החשמל בגין פעולת הטיימר וזאת בהתאם להיסטוריית השימוש שלכם ועוד.

בניגוד לטיימר המיושן, התקנת מתג אלחוטי ושימוש באפליקציה, מאפשר לכם לקבוע לוח זמנים דינמי ומשתנה לכל אחד מימות השבוע, כאשר לכל יום תוכלו לתזמן שעות הדלקה וכיבוי אחרות. האפליקציה החכמה מיועדת לכל סוגי מערכות הדוד חשמל ושמש, והיא מותאמת גם למכשירי אייפון וגם למכשירי אנדרואיד. כיום, התקנת מתג אלחוטי המחליף את הטיימר המיושן, הינו הליך הניתן לביצוע גם בבתים חדשים וגם בבתים ישנים, דבר המאפשר לכל אחד ואחת מכם, ליהנות מכל היתרונות הנלווים לתהליך האבולוציוני הנחשף לנגד עינינו בכל הנוגע למערכות דוד החשמל בסביבת המגורים, וזאת כחלק מהפיכת סביבת המגורים שלנו לחכמה יותר ומתקדמת הרבה יותר.