היכולת ליהנות משירותים שונים בבית ברמה גבוהה ועדיין להצליח ולתכנן את צעדנו בצורה מוצלחת וחסכונית היא המטרה של רובנו.

כאן נכנס לתמונה הסוויצ’ר על כל יתרונותיו. במאמר זה נגולל בפניכם אודות כל היתרונות של טיימר לדוד חשמל חכם או במילים אחרות ה- SWITCHER.

טיימר לדוד חשמל – מדוע אטרקטיבי?

  • ניהול חכם של הדוד- כי באמצעות טיימר לדוד חשמל ניתן לנהל את הדוד החכם שלכם. כאן מדובר על ניהול חכם וחדשני של דוד החשמל שלכם על ידי טיימר מיוחד, דבר שיאפשר לכם שליטה בהוצאות, חסכון בעלויות, ניהול הדוד על ידכם (וזאת במקום שהדוד ינהל את חייכם) וכיבוי והדלקה שלו מכל מקום במדינה בו יש חיבור לאינטרנט.טיימר לדוד חשמל
  • שקט נפשי- אם עד היום הייתם בטוחים ששכחתם לכבות את הדוד ולא יכולתם לעשות דבר בעניין וזאת משום שלא היה לכם אף אחד בבית או שלא רציתם שהילדים יגעו בכל הקשור אל הדוד, כיום יש לכם אפשרות של שקט נפשי בכל הקשור אל הדוד וזאת בזכות אפליקציית סוויצ’ר אותו אתם יכולים להוריד לסמארטפון שלכם ובאמצעותה לשלוט בכיבוי ובהדלקה של הדוד החשמלי שלכם.
  • שימושי- חשוב לציין שלא כל טיימר לדוד חשמל מתאים לשימוש של דיירי הבית. כאשר מדובר על הסוויצ’ר מדובר על אפליקציה שמאפשרת לכם שליטה בדוד החשמל שלכם בבית גם אם אתם ממוקמים באילת באותו הרגע והבית שלכם הוא בקרית שמונה. אפליקציה זו מתאימה לכל סמארטפון עם מערכת הפעלה אנדרואיד בגרסה 4 ומעלה ומערכת IOS בגרסה 7 ומעלה.

וזה לא הסוף..יתרונות נוספים

אם שקט נפשי, ניהול חכם ושימושיות הרשימו אתכם בכל הקשור אל אותו טיימר חכם לדוד החשמל בוודאי תשמחו לקרוא שאלו הם רק חלק מהיתרונות של אותו טיימר לדוד חשמל חכם העונה לשם סוויצ’ר.

יתרונות נוספים מהם תוכלו ליהנות הם שהטיימר מתאים לא רק לדוד חשמל אלא גם לדוד שמש, לא רק אתם חייבים להיות אחראים לגביו וזאת משום שהוא מתאים לריבוי משתתפים ותמיד תוכלו לבקש מהחבר, השותף והילדים הגדולים להיות שותפים פעילים בכל הקשור אל כיבוי והדלקה של הדוד כאשר אתם בישיבה או בנופש.

יש לכם אפשרות לתכנן לוח זמנים שבועי של כל ההדלקות, תמיד תוכלו להציץ אל ההיסטוריה של ההדלקות והכיבויים של הדוד במקרה ותהיו מעוניינים לדעת כמה שעות הדוד דלק ויש כיבוי אוטומטי לדוד. דבר שיאפשר שקט נפשי.

כעת, כל שנותר הוא להגיע להחלטה האם לקנות טיימר לדוד חשמל ולחסוך בזמן, כסף ודאגות מיותרות או שמא לוותר על כל היתרונות ולהשאיר את הדברים כפי שהם היו עד כה.

לפרטים נוספים – צרו קשר