חשוב לדעת כי למרות שישראל היא מדינה חמה ולרוב האנשים יש דוד שמש, מרבית האנשים בוחרים להתקין גם טיימר לדוד שמש. מדוע זקוקים לטיימר? התחילו לקרוא.

טיימר- גם לדוד שמש

כיוון שמדינת ישראל היא מדינה בה הטמפרטורות גבוהות רוב ימות השנה והשמש מופיעה לעיתים קרובות, לרוב האנשים יש דוד משולב. מדינת ישראל מעוניינת שתושבי ישראל ינצלו את אנרגיית השמש בצורה מקסימאלית ולכן היא חוקקה חוק בו כל בניין שנבנה חייב להיות בעל דודי שמש או פלטפורמות סולאריות שקולטות את השמש ואכן דבר זה מיושם. הבעיה היא שיש ימים בהם השמש אינה מופיעה ועל מנת שלא יהיה מצב בו אנשים יישארו ללא מים חמים לרחצה, הם מחליטים להתקין דוד משולב או שני דודים, חשמל ושמש. בכדי לתכנן בצורה נכונה את השימוש בדוד הם מחליטים לרכוש ולהתקין טיימר לדוד שמש.

טיימר- כל היתרונות באחד

היתרון המרכזי של טיימר הוא הנוחות שהוא מספק לדיירי הבית. היתרונות הנוספים שלו באים לידי ביטוי בדברים הבאים:

  • בטחון- אין סכנה שמא הדוד יישאר דולק שעות רבות ויתפוצץ.טיימר לדוד שמש מהפכני
  • נוחות- בטחון מלא כי יש מים חמים בשעה בה מעוניינים. אם בעבר אדם היה צריך לקום בלילה על מנת לפתוח כמה שעות קודם לעבודה את הדוד, כיום הטיימר מפעיל את עצמו ומכבה את עצמו בזמנים אליהם הוא תוכנת.
  • חסכון- החיסכון הוא בזמנים והוצאות חשמל.

למרות כל היתרונות של טיימר חשוב לקחת בחשבון כי הטיימר הרגיל מצריך תכנות במקום ושינוי על ידי מגע אדם. כאן, יש אפשרות לבחור טיימר לדוד שמש או טיימר חכם, כלומר סוויצ’ר.

טיימר לדוד שמש מהפכני

טיימר לדוד שמש שנחשב כחכם הוא אותו טיימר בו ניתן לשלוט מרחוק ומאפשר את הדברים הבאים:

  • שליטה מרחוק- חיבור לאינטרנט והורדת האפליקציה יאפשרו שליטה מרחוק על כיבוי והדלק של מתג הבוילר. בנוסף, ניתן גם לתכנת מראש את הלו”ז של הטיימר לשבוע ויותר.
  • בקרה- תמיד תוכלו לבדוק האם הבוילר כבוי או דלוק.
  • מעקב- תמיד תוכלו לבצע שאילתא של היסטוריית הדלקות, דבר שיעזור לכם לתכנן בצורה מיטבית את צעדיכם ולחסוך בצורה ניכרת.