אתם חוזרים עייפים לאחר יום עבודה מפרך ושעתיים מלאות מרץ בחדר כושר. ושוב הבעיה הזו של הדלקת דוד? אתם נכנסים למקלחת ומגלים שאין מים חמים כי אף אחד לא הדליק את הדוד. אתם מתים להתקלח אבל עכשיו עליכם לחכות בין רבע לחצי שעה כדי שתוכלו לעשות זאת. בראש עוברת לכם המחשבה הבאה – שוב שכחו להדליק לי את הדוד, איך אני גורם לכך שזה לא יקרה בפעם הבאה?

יש לכך פתרון קל, במקום להתקשר ולבקש שידליקו לכם את הדוד מדוע שלא תזמינו מתג חכם לדוד שמאפשר הדלקת דוד מרחוק, ובעצם – הדלקת דוד מהסמארטפון? במקביל כדאי לבדוק את מצב הדוד שלכם ולהדריך בני משפחה מבוגרים כיצד לעשות שימוש באפליקציה של המתג.

רווקים צריכים אותו יותר

הדלקת דוד מהסמארטפון

הדלקת דוד מהסמארטפון

אם אתם גרים לבד, הדלקת דוד באפליקציה כשאתם לא בבית היא לא אופציה בשבילכם? אתם אלו שזקוקים יותר מכל למתג אלחוטי לבית חכם.

בזמן שאתם בחדר כושר או בעבודה, תוכלו להיכנס לאפליקציה שיועדה לכך, ללחוץ על כפתור והמתג החכם של הדוד יופעל בבית כך שיהיו לכם מים חמים כשתחזרו.

פעם הדלקת דוד באפליקציה נראתה כמו מדע בדיוני. אבל היום, המודעות כלפי התקנת מערכות בית חכם, גרמה לכך שיותר ויותר אנשים בחרו להפוך את השימוש בבית להרבה יותר קל, נוח והכי חשוב – ניתן לשליטה מרחוק.

הדרכה סבלנית

לצערנו, גם כאשר מדובר על הדלקת דוד מרחוק, לא מעט אנשים נמנעים מלרכוש מכשירי חשמל מתקדמים. כך למשל מבוגרים משתמשים במיקסר ידני במקום בחשמלי.

הפחד משינוי ומהקדמה מונע מהם זאת. בעידן הטכנולוגיה, עוד יותר קשה להם עם הסמארטפונים.

לכן, אם אתם מתכננים התקנת מתג אלחוטי לדוד שמש בדירתם של אנשים מבוגרים – חשוב לבצע להם הדרכה על האפליקציה. היא קלה ופשוטה ובכל זאת כדאי לעשות זאת במיוחד למי שאינו רגיל להשתמש בסמארטפון.

בדיקת דוד שמש או חשמל

אין זה משנה אם יש לכם דוד שמש או חשמל. לפני שאתם דואגים למתג שיאפשר הדלקת דוד באפליקציה, מאוד מומלץ לבדוק את תקינות הדוד. כי אם כבר מייעלים את השימוש, אז למה לא לייעל את הדוד עצמו.

הידעתם שאם הלוחות הסולאריים מלוכלכים הדוד מחמם את המים לאט יותר? עוד גורם שמעכב את חימום הדוד הוא הצטברות אבנית על גוף החימום.

אם התעניינתם בהדלקת דוד מרחוק, עוד יכול לעניין אתכם: