נכון לשנת 2023 רוב האנשים בישראל יכולים להרשות לעצמם לרכוש מוצרים ושירותים המשתייכים לקטגוריית הבית החכם ובכך להתחיל וליהנות מהיתרונות של הקידמה הטכנולוגית. במאמר זה נגולל בפני הקוראים מהו בית חכם וכיצד חברות כמו switcher מאפשרות לנו להתקדם עוד צעד בדרך לאותו בית חכם.

מתג חכם לדוד של switcher – איך בוחרים?

רוב האנשים סבורים שבית חכם הוא בית בו ניתן להפעיל את כל המכשירים האלקטרוניים באמצעות לחיצה על כפתור. למעשה, רבים צוחקים על כך שהבית החכם הוא הדור הבא של עוזרות הבית. אמנם הפנטזיה נחמדה, אך חשוב לדייק טרם מחליטים להתחיל במסע המסקרן שעיקרו הפיכת הבית לחכם. הבית החכם הוא בית בו משלבים כל מיני מערכות חכמות (או מערכת חכמה אחת) שעיקרן שליטה מרבית על המכשירים החשמליים והמערכות האלקטרוניות בבית. באמצעות מערכת זו ניתן גם לבצע בקרה על כל אותם מכשירים אלקטרוניים בבית. אם בעבר הלא רחוק השליטה והבקרה נעשתה מהמערכת הביתית, כיום ניתן לשלוט על המערכת מכל מקום בו בוחרים וזאת תודות למהפכת האינטרנט.

כיוון שהעלויות של הפיכת כל הבית לחכם עדיין גבוהות ורק אנשים בעלי יכולת כלכלית יכולים להרשות לעצמם תענוג זה, switcher החליטו לפתח ולשווק מוצרים המשתייכים אל עידן הבית החכם במחירים סבירים. Switcher פיתחו מתג חכם לדוד עליו ניתן לשלוט באמצעות הסמארטפון מכל מקום (בו יש חיבור לאינטרנט) ובכל שעה.

Switcher – חכמים בכל מחיר

אחת החברות שהצליחה לחדור לתודעת הישראלים היא חברת switcher הישראלית שפיתחה מוצר כחול לבן בעלויות כחול לבן. חברה זו מציעה ללקוחותיה להתייעל ולחסוך בעלויות החשמל בזכות הדלקת דוד על ידי מתג חכם לדוד שנמכר במחיר ריאלי. כאן מדובר על מתג המיועד לאנשים שמעוניינים לנסות מוצר אחד המשתייך לקטגוריית ‘מוצרי הבית החכם’ ועל ידי כך ללמוד ולחוות מהו בית חכם. בדומה למתחרים, גם כאן מוצע מוצר חכם אך סוויצ’ר מצליחה להגדיל ראש ולספק הוראות לגבי הורדת האפליקציה, ההגדרות הראשוניות והחיבור הראשוני ישירות באתר החברה. בנוסף, מוצעים שירותי תמיכה ומגוון פתרונות לבעיות שונות באמצעות האתר.

חברת switcher מאמינה שהחיבור הראשוני והתפעול של הסוויצ’ר (המפסק החכם) צריכים להיעשות באופן ברור, מהיר ומיידי, דבר שבא לידי ביטוי בהתקנה הפשוטה והמהירה של המתג החכם ובהורדה החינמית של האפליקציה היישר לסמארטפון. לאחר כל אלו, כל שנותר ללקוחות לעשות הוא לצעוד עם הקידמה ולהחליט מתי הם מעוניינים להדליק או לכבות את הדוד בביתם. מעוניינים בפרטים נוספים אודות המתג החכם מבית switcher? השאירו את פרטי ההתקשרות שלכם בטופס יצירת קשר באתר האינטרנט שלנו ואנו נחזור אליכם בהקדם.