העתיד טמון בבית החכם, אותו בית בו נוכל לשלוט בכל מכשירי החשמל והאלקטרוניקה שלנו ללא חיווט ומרחוק. אם בעבר קונספט ‘בית חכם’ נראה כמו שיחה לא ריאלית על הסעה לירח, כיום שיחה על בתים חכמים, לא רק שנשמעת מציאותית, אלא גם יישומית.

נכון להיום יש אנשים רבים שמיישמים רעיון חדשני זה והופכים אותו למציאות חייהם וזאת על ידי שימוש במערכות חכמות של חברות כמו למשל switcher, מתג חכם לדוד - בית חכם ,warmer ועוד.

במאמר זה נרחיב אודות בית חכם ונביא דוגמא של  אותה טכנולוגיה חכמה הישימה לכל אחד ואחת מאיתנו.

switcher – מתג חכם לדוד

switcher מציעה מתג חכם לדוד הנשלט על ידי הסמארטפון ו – warmer מציעה גם היא שליטה מרחוק תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת.

שלושת חברות אלו ממחישות את מה שהעתיד מכתיב לנו. למרות העובדה שהן מציעות לנו מוצרים ושירותים שמשתלבים היטב עם החזון העתידי שעיקרו חדשנות טכנולוגית, חשוב להבין שעדיין מדובר על צעדים ראשונים ושיישום מלא של רעיון הבית החכם בסלון ביתם של רוב תושבי ישראל ייקח מספר שנים.

למרות זאת חשוב להבין שניתן להתחיל ולהשתמש במוצר זה או אחר שחברות אלו משווקות לנו. מוצר שמאפשר לנו “טעימה” מאותו בית חכם אותו ננהל בעתיד.

אותה טעימה של חברת סוויצ’ר מוענקת לנו בדמוי אותו מתג חכם לדוד הנשלט על ידי הסמארטפון במקום טיימר לדוד. חברה ישראלית זו שאמונה על פטנט המתג החכם לדוד החליטה לאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו להתחיל ולהיות נוכחים בעידן בית חכם וזאת על ידי שימוש במתג החכם ובאפליקציה אותה ניתן להוריד בחינם לסמארטפון.

בעידן בו האינטרנט הפך חלק בלתי נפרד מחייהם של רוב תושבי ישראל והסמארטפון הפך לבעל נוכחות בלתי מעורערת בחייהם של רוב האנשים, switcher החליטה לשלב את האינטרנט והסמארטפון בדמות אפליקציה לדוד חכם ולאפשר לכל אחד מאיתנו, מוצר חכם במחיר ריאלי.

כיוון שהמחסום הראשון של קטגוריית בית חכם טמון במחיר היקר של מערכת זו ומוצריה, סוויצ’ר החליטו להפיל את המחסום ולאפשר לכל אחד לקנות את המוצר במחיר ריאלי.

טרם הקנייה החברה רושמת באתר האינטרנט שלה את דרישות הסף המקדימות שתאפשרנה את השימוש באותו מתג חכם (שיחליף לכם גם את שעון השבת לדוד), ובנוסף מספקת מידע אודות ניהול מתג הדוד, היתרונות של ה- switcher והפונקציונאליות הבלתי מעורערת שלו, כל זאת על מנת שכל אחד יוכל להחליט האם הוא באמת מעוניין להיכנס להרפתקה חדשנית זו.

כעת, כל שנותר לאותם צרכנים שהחליטו לרכוש את המוצר הוא לוודא שיש להם חיבור לאינטרנט, ראוטר אלחוטי וסמארטפון ובהתאם הם יקבלו גישה לאפליקציה שתאפשר להם לשלוט מרחוק על המתג של הדוד שלהם ועל ידי כך להתייעל ולחסוך במידה משמעותית בהוצאות החשמל שלהם.

מעוניינים בפרטים נוספים אודות switcher? רשמו את פרטי ההתקשרות שלכם בטופס יצירת קשר באתר האינטרנט שלנו ונחזור אליכם בהקדם!