שעון שבת לדוד שמש או חשמלשומרי שבת ומסורת? מחפשים אחר פתרון להפעלת דוד החשמל או השמש במהלך השבת? זה הזמן להיחשף לכל החידושים במנגנוני שעון שבת לדוד. בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע מורחב אודות אחד החידושים הטכנולוגיים בתחום.

קוצב זמן לדוד שמש / חשמל

קוצב זמן לדוד שמש או חשמל משמש גם כמעין שעון שבת לדוד. התקן זה מגיע בצורת קופסת חשמל עגולה או מרובעת, והוא מאפשר לכם לתזמן לפני כניסת השבת את מועדי ההפעלה והכיבוי של הדוד בהתאם לשעות הנדרשות לכם. ברוב המקרים, קוצב הזמן כולל בתוכו שלושה מצבי הפעלה, הראשון כאשר הדוד מופסק באופן קבוע, השני כאשר הדוד מופעל בהתאם לכיוון השעון והשלישי כאשר הדוד פועל באופן קבוע. שעון שבת לדוד באמצעות קוצב זמן מאפשר לכם ליהנות גם מחיסכון מצטבר בצריכת החשמל, וכפועל יוצא מכך, הוא אפקטיבי גם ביתר ימות השבוע.

הדור החדש של שעוני השבת לדוד

כיום, תוכלו ליהנות מטכנולוגיה מתקדמת המיושמת באמצעות אפליקציה חכמה למתג הדוד. האפליקציה מותקנת בטלפון החכם שלכם (סמארטפון) והיא מאפשרת לכם להשיג שליטה מלאה על מערכת ההפעלה והכיבוי של הדוד גם כאשר הטלפון כבוי!!!

בין יתר הפונקציות העומדות לרשותכם באפליקציה תמצאו: אפשרות לבחירת זמני ההפעלה והכיבוי של דוד החשמל בהתאם לכל אחד מימות השבוע, אפשרות לשחזר את מועדי ההפעלה באופן אוטומאטי, אפשרות לצפות בכל היסטורית השימוש שלכם באפליקציה, וכפועל יוצא מכך, לעקוב אחר צריכת החשמל.

מכיוון שניתן לתזמן את זמני ההדלקה גם כאשר הטלפון החכם כבוי, ומכיוון שניתן לתזמן את מועדי ההדלקה לאורך כל השבת, אפליקציית המתג החכם לדוד של חברת סוויצ’ר מהווה מעין שעון שבת לדוד חשמל, והיא מאפשרת לכם לתכנן באופן מתוזמן מראש וקבוע את מועדי ההדלקה והכיבוי של מערכת הדוד במהלך השבת.

במסך הבית של האפליקציה תוכלו לקבוע את מועדי ההדלקה והכיבוי של הדוד, תוכלו להגדיר טיימר לצורך כיוון זמני ההפעלה, תוכלו ליהנות מתצוגה של זמני ההפעלה הדיגיטלית, וכמו כן, תוכלו לצפות בשימוש האחרון שלכם באפליקציה בהתאם ליום, שעה ומשך ההפעלה.

כיום, בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים, ובעידן בו כל אחד ואחת מאיתנו מחזיק ברשותו לפחות מכשיר טלפון חכם אחד, אין כל סיבה שלא תעשו שימוש באפליקציות חכמות המאפשרות לכם גם לשמור על כבודה של השבת וגם ליהנות ממים חמים וזורמים בכל זמן שתרצו. האפליקציה החדשה היא למעשה תחליף טכנולוגי, עדכני ומתקדם למספק המיושן בו נעשה שימוש עד כה.