שעון שבת לדוד

הכל התחיל באותו שעון שבת לדוד ששימש את המגזר הדתי להדלקה וכיבוי אוטומטיים של הבוילר בהתאם לתכנות מקדים של השעון.

כיוון שהמצאה זו הבטיחה שתמיד יהיו מים חמים מדי יום באותן שעות בהן אנשים תכנתו את השעון, השעון ששימש את הדתיים הפך לנחלת הכלל ואנשים רבים קנו והתקינו את אותו טיימר בביתם.

ההמצאה והבעיה

המצאת שעון שבת לדוד חוללה מהפכה ואנשים רבים היו מרוצים מכך שטרם היציאה אל העבודה הם יכלו לכוון את השעון לשעה בו הם מעוניינים שמתג הבוילר יידלק והשעה בו המתג יכובה, דבר שאפשר להם ליהנות ממים חמים כאשר הם חזרו הביתה מביתם.

המצאה זו הייתה נפלאה לאותו זמן, הבעיה היחידה הייתה שהמתג נדלק ונכבה בהתאם לשעה אליה הם כיוונו אותו ואם היה שינוי כלשהו והם לא היו בבית, המים התבזבזו לריק, דבר שהוביל אותם ללחוץ שוב על מתג הבוילר על מנת שיהיו להם מים חמים.

בנוסף לעובדה שלא היו להם מים חמים במקרים כאלו, חשבון החשמל שלהם תפח משום הוצאה מיותרת. כאמור, הדבר היה בעבר וכיום הטכנולוגיה הצליחה לגבור על הבעיה.

שעון שבת לדוד – הגרסה המתקדמת

כיום יש אפשרות להזמין שעון שבת לדוד עליו ניתן לשלוט מכל מקום בו אתם נמצאים. כאן תצטרכו להתקין אותו שעון שבת לדוד כפי שהייתם מורגלים אך חוץ מזה תצטרכו גם להוריד תוכנה מיוחדת לטלפון הנייד החכם שלכם.

תוכנה זו תאפשר לכם שליטה מרחוק על אותו שעון שבת לדוד מכל מקום בו יש חיבור אינטרנט.

לאחר ההתקנה הטכנית של הסוויצ’ר והורדת האפליקציה לסמארטפון שלכם, תוכלו לראות מה המצב של הבוילר שלכם מכל מקום בו תהיו.

בהתאם, תוכלו להחליט לתכנת אותו מרחוק בהתאם לשעות בהן אתם מתכננים להגיע הביתה וגם אם יש מצב לא צפוי בו אתם רואים שאתם עתידים להתעכב, כל שיידרש מכם הוא להיכנס אל האפליקציה ולשנות את שעת ההדלקה והכיבוי של הבוילר.

ההמצאה הטכנולוגית החדשה של אותו שעון שבת לדוד מאפשרת לא רק נוחות מרבית אלא גם חסכון משמעותי בהוצאות החשמל ומונעת מצב של מפח נפש משום שאין מים חמים והמתנה ארוכה למים חמים במקום ללכת לישון או לצאת מהבית.

לסיכום, שעון השבת החדש לדוד מעניק לכם אפשרות להדליק ולכבות את המתג של הבוילר בכל רגע נתון ולשנות תכנות קיים. כי כיום כבר לא צריך לתת לבוילר לשלוט בכם, שכן אתם אלה ששולטים בו.