אתם עדיין מנסים להיזכר מתי הדלקתם או כיביתם את הדוד? זה הזמן לשכוח מהטיימרים הישנים ולהתקדם למתגי דוד חכמים…

הפעלה וכיבוי של הדוד מכל מקום ובכל זמן, אפשרות למדידת צריכת החשמל של הדוד, אפשרות למעקב אחר היסטוריית השימוש בדוד ואופציה לתכנון לו”ז דינאמי של הפעלת וכיבוי הדוד, כל אלו ועוד מהווים חלק מהיתרונות הנלווים לכל מתג דוד חכם אותו ניתן להתקין בביתכם במקום הטיימר המיושן.

מתגי דוד חכמים מאפשרים גם לכם לנהל את הדוד מכל מקום ובכל זמן ובמקום לשבת ולחכות שמנגנון ההפעלה יספק לכם את כמות המים החמים הנדרשת, תוכלו לתזמן את הפעלתו גם בדרככם הביתה מהעבודה וליהנות מייד עם הגיעכם ממקלחת חמה ומרעננת.

מה חשוב לדעת?

מתג דוד חכם המתג החכם שידאג שתמיד יהיו לכם מים חמים בבית הוא למעשה מספק חכם אשר נועד להחליף את השימוש במתגי הדוד הישנים, לרבות, מתגי הטיימר המוכרים לכולנו.

מתג דוד חכם לכיבוי והדלקה מכל מקום ובכל זמןהמתג החכם מותקן במקום בו הותקן הטיימר או המתג הישן, ולאחר חיבורו נדרשת פעולות חיבורו לרשת האינטרנט הביתית.

כמו כן, המתג החכם  ניתן לשליטה מכל מקום ובכל זמן באמצעות אפליקציה ייעודית וחינמית הניתנת להורדה לכל מכשיר טלפון חכם.

חשוב לציין שאת המתג החכם, ניתן לחבר לכל סוגי מערכות הדוודים, גם בדירות מגורים חדשות מקבלן וגם בדירות מגורים ישנות, כאשר את ההתקנה מומלץ לבצע באמצעות חשמלאים מוסמכים.

במקום לשבת ולחכות למים חמים תתחילו לנהל את הדוד

אחד מיתרונות השימוש המובהקים ביותר בכל דגם של מתג דוד חכם טמונה בעובדה שמדובר בסוג של טכנולוגיה מתקדמת משנת חיים.

השימוש במתג החכם לדוד מאפשר לכם לנהל את הדוד מכל מקום ובכל זמן וזאת במקום לשבת ולחכות עד שיהיו לכם מים חמים בדוד.

התקנה של המתג החכם לדוד, מאפשרת לכם בין היתר להפעיל את המתג גם בדרככם הביתה ממקום העבודה ו/או לתזמן את שעות ההדלקה והכיבוי של הדוד בהתאם לשעות הרצויות לכם במהלך היום ובכך להבטיח לעצמכם זרימת מים חמים בכל פעם מחדש.

השימוש במתג נעשה לרוב באמצעות אפליקציה ייעודית וחינמית המאפשרת ריבוי משתמשים, ובכך למעשה כל אחד ואחת מבני המשפחה העושים שימוש יומיומי בדוד, יכולים להפעיל ולכבות את הדוד בהתאם לצרכי השימוש שלהם במים חמים.

ומה בנוגע לצריכת החשמל?

שימוש בכל דגם של מתג דוד חכם איננה משפיעה בצורה כזו או אחרת על צריכת החשמל של הדוד, אלא להיפך, השימוש בפונקציות השונות העומדות לרשותכם באפליקציה הייעודית, יכולים לסייע לכם לאמוד את צריכת החשמל ובאמצעות פיצ’רים שונים להוביל לחיסכון מצטבר ומתמשך בצריכת החשמל.

מתגים לדוד זה SWITCHER

כאשר מדברים על מתגים חכמים לדוד מדברים בעיקר על המתגים החכמים של חברת SWITCHR העוסקת ומתמחה בפיתוח מתגים חכמים לסביבת המגורים המודרנית.

במהלך השנים האחרונות, חברת SWITCHER פיתחה מספר דגמים חכמים של מתגים לדוד, כאשר כל אחד מהדגמים ניתן לשליטה מרחוק באמצעות האפליקציה החכמה (שאף היא פותחה ושוכללה על ידי החברה) למתגי SWITCHER.

אם גם אתם רוצים ליהנות מכל היתרונות הנלווים לשימוש במתגי הדוד החכמים של חברת SWITCHER, זה הזמן ליצור קשר ישיר עם נציגי השירות והמכירות של החברה. חייגו עכשיו: 077-3213814