לאורך שנים רבות, שעוני השבת לדודי החשמל שירתו נאמנה את ציבור שומרי המסורת והשבת במדינת ישראל. כיום, עם כניסתן של טכנולוגיות מתקדמות לתוך חיינו, זה הזמן להיפרד לשלום מהפתרונות הטכנולוגיים של יום האתמול ולהתקדם למערכות חכמות יותר, זמינות יותר ופונקציונליות הרבה יותר.

שעון שבת חכם לדוד – הכירו את הטכנולוגיה החדשה

כיום, ניתן לכוון שעון שבת לדוד באמצעות אפליקציה חכמה המותאמת גם למכשירי האנדרואיד למיניהם (מגרסה 4.0 ואילך) וגם למכשירי האייפון (מגרסה 7.0 ואילך). אפליקציה זו מהווה את הדרך החכמה והמתקדמת ביותר לניהול הצריכה והשימוש של דוד השמש והחשמל. האפליקציה החכמה מאפשרת לכם למעשה לקבוע את שעות פעילות הדוד, וזאת באמצעות פיצ’ר המאפשר לכם להדליק ולכבות את מערכת הדוד מכל מקום ובכל זמן. לשומרי השבת והמסורת שהטלפון הנייד שלכם נמצא אף הוא במצב כבוי במהלך השבת, ניתן לתכנת את שעות ההדלקה והכיבוי בהתאם לשעות הרצויות לכם, וגם שהטלפון מנותק התזמון אותו קבעתם מתבצע באופן אוטומטי.

בין יתר הפיצ’רים הנוספים העומדים לרשותכם באפליקציה תמצאו:

  • תכנון הלו”ז השבועי להדלקת וכיבוי מערכת הדוד
  • כיבוי אוטומאטי של הדוד
  • אפשרות למעקב אחד היסטוריית הפעלת הדוד לאורך החודש- פעולה המאפשרת לכם לבצע מעקב דינמי אחר הוצאות החשמל
  • הפעלת המערכת מכל מקום ובכל זמן

האפליקציה המתקדמת והחכמה למי היא מתאימה? האפליקציה החכמה והמתקדמת לשליטה מלאה על מערכת הדוד חשמל, מיועדת לכל סוג מערכות הדוד הקיימים, הן בבתים חדשים והן בדירות ישנות. פעולת ההפעלה והכיבוי של מערכת הדוד מיושמת באמצעות טכנולוגיית WIFI, המאפשרת לאפליקציה לשלוט במערכת הדוד, וזאת לאחר התקנת מנגנון הפעלה המותאם לכל סוגי המתגים הקיימים כיום המשמשים בין היתר כמעין שעון שבת לדוד.

חשוב שתדעו: בנוסף להפעלת המערכת באמצעות האפליקציה, תוכלו ליהנות גם ממנגנון ידני סטנדרטי.

שעון שבת לדוד שאפשר להפעיל מכל מקום ובכל זמן!

האפליקציה החדשה והמתקדמת להפעלת מערכות דוודים, הינה פרי פיתוח של חברה ישראלית והאפליקציה רשומה כפטנט. באתר החברה, תוכלו למצוא את כל המידע אודות יתרונות האפליקציה ואופן ההתקנה והשימוש בה. כמו כן, תוכלו ליהנות מסרטוני הדרכה המיועדים להדריך ולכוון אתכם בכל הנוגע לשימוש באחד מהפיצ’רים המתקדמים של האפליקציה.

במידה וגם אתם שומרי שבת ומסורת, ובמידה וגם אתם רוצים ליהנות מבית חכם ומערכת מתקדמת להפעלת מערכות הדוד במהלך השבת הקדושה באופן אוטומטי, אנו ממליצים גם לכם להיחשף מקרוב לכל יתרונות האפליקציה באמצעות אתר האינטרנט שכתובתו מופיעה לעיל.