טיימר לדוד הוא אחד מהכלים היעילים ביותר לחיסכון בחשמל ושמירה על בטיחות. נכון להיום יש סוגים שונים של טיימרים וכל אחד צריך לבחור את אותו אחד המתאים לחשמל ולמפסק הבוילר בביתו. בנוסף, יש אפשרות לטיימר ומפסק חכמים לדוד.

טיימר לדוד שעובד – זה הזמן שלכם

המטרה העיקרית של טיימר לדוד היא לעזור בתכנון הזמנים של הדלקת וכיבוי הבוילר. כאן כל מה שצריך לעשות הוא לקנות טיימר המתאים לחשמל ולמפסק של הבוילר, לבקש מחשמלאי מוסמך להתקינו בשבילכם ולאחר מכן לכוון את השעון של הטיימר וללחוץ על אותם זיזים המכוונים לשעה ולדקות בהן מעוניינים שהבוילר יפעל. אפשרות נוספת היא לרכוש את טיימר לדוד מסוג אלחוטי, להתקין את אפליקציית סוויצ’ר בסמארטפון ולזכות בכל היתרונות של טיימר חכם לדוד:טיימר לדוד שעובד

  • בכל זמן ובכל מקום- אפשרות להדליק ולכבות  את המתג של הבוילר מרחוק
  • תכנון יעיל- ניתן לתכנן את מערך הפעילות של טיימר לדוד לאורך כל ימות השבוע ואין הגבלה לתכנות יומי, כמו בטיימרים הרגילים לדוד.
  • בקרה- לא צריך לחשוש שמא שכחתם את הדוד דולק. בקרה מוחלטת על מפסק הדוד בכל זמן נתון.
  • משתמשים- אין הגבלה של משתמש אחד. ניתן להגדיר את כל דיירי הבית.
  • כיבוי- הכיבוי של המפסק הוא תמיד אוטומטי וזאת על פי זמן מקסימאלי שלאחריו המפסק נכבה אוטומטית.
  • הוצאות- יש אפשרות לערוך בקרה ולעקוב אחר ההיסטוריה של הדלקות הבוילר ועל ידי כך ללמוד על הרגלי הבית, להימנע מלהדליק שוב את הבוילר ולתכנן בצורה יעילה יותר את הלו”ז של השבוע לאחר מכן.

הבית  החכם – טיימר חכם לדוד

רוב האנשים מאמצים בחום את הטכנולוגיה המתקדמת, דבר שבא לידי ביטוי בשימוש במכשירי סמארטפון, התקנת מערכות בקרה ושליטה על ציוד חשמלי בבית ועוד. אם עד היום רוב האנשים החליטו להתקין טיימר לדוד שהתבסס על תכנות ידני, כיום יש אפשרות לתכנות מרחוק וזאת על ידי מפסק אלחוטי ואפליקצייה המאפשרת שליטה מרחוק. טיימר חכם הוא חלק ממערכת ניהול חכמה המאפשרת שליטה מרחוק במפסק ובטיימר של הבוילר על ידי אפליקציה ומפסק על בסיס רשת ה- WIFI.