טיימר לדוד חשמל הוא אחד הדברים החשובים ביותר בכל הקשור אל הבוילר שבביתנו או בבית העסק. הטיימר הוא זה שמאפשר לנו חסכון משמעותי בחשמל ובהתאם צמצום ההוצאות הכספיות שלנו מדי שנה. במאמר זה נספק מידע אודות תפקידו של הטיימר וכיצד גם אתם תוכלו ליהנות משירותיו של טיימר מתקדם שיעזור לכם בניהול נכון של הוצאות הבית.

טיימר דוד חשמל – על מה מדובר?

אם בעבר טיימר לדוד חשמל היה מושג שהיה מוכר בעיקר לקהל הדתי וזאת משום שהוא שימש אותו להפעלה וניתוק של החשמל בימי שבת וחג, כיום כמעט כל אחד מכיר את המושג וברוב הבתים יש טיימר. הבעיה היחידה היא שכדי לכוון את הטיימר חייבים להיות פיזית לידו וכן על מנת לערוך בו כל מיני שינויים. יש מקרים רבים בהם אנשים מתעכבים בעבודה ולכן למרות הטיימר כאשר הם מגיעים הביתה, המים כבר קרים. מסיבה זו כיום יש אפשרות לכוון את אותו שעון שאחראי על פעולת הכיבוי וההדלקה של הדוד גם מרחוק על ידי אפליקציה מיוחדת אותה מורידים לסמארטפון.

הטיימר- אז ועכשיו

כיום יש שני סוגים עיקריים של טיימרים:

  • הטיימר הקלאסי- כאן מדובר על אותו שעון שאחראי על הכיבוי וההדלקה של הדוד ואותו אנחנו מכוונים מכאנית ומשנה בו את השעה (במקרה הצורך) פיזית. שעון זה מגביל אותנו ומאפשר לנו לכוון אותו להדלקה וכיבוי רק כאשר אנחנו בבית.
  • הטיימר החדש- כאן מדובר על מתג שנשלט מרחוק על ידי אפליקציה מיוחדת אותה מורידים ללא עלות למכשיר הטלפון החכם. כאן לאותו טיימר לדוד חשמל אותו אנו מכירים יש שני חלקים. החלק הראשון הוא המתג כפי שאנחנו מכירים אותו גם בטיימר הקלאסי. החלק השני הוא התוכנה המיוחדת שמאפשרת שליטה על המתג מרחוק מכל מקום בו יש חיבור לאינטרנט.

אם אתם משתייכים אל קהל האנשים שמאמצים את הקדמה הטכנולוגית ומודעים לכך שהיא יכולה לשרת אתכם בצורה הטובה ביותר הן מבחינה פונקציונלית והן מבחינת חסכון בהוצאות הכספיות, טיימר לדוד חשמל מהסוג החדש הוא הטיימר שמתאים לכם.

טיימר לדוד חשמל

מדי שנה אנשים מתחדשים עם כלים ואביזרים שונים שמאפשרים להם להתנהל בצורה יעילה, חכמה ונוחה יותר בחיים. טיימר לדוד חשמל מהסוג החדש הוא אחד הכלים היעילים ביותר וזה שמאפשר שליטה מרבית על דוד החשמל שבביתכם. אם גם אתם אינכם מוכנים להתפשר על כך פחות מהטוב ביותר ומעוניינים להיות בשליטה הטובה ביותר על כל הקשור אל חייכם, בוודאי גם אתם תהיו מעוניינים לראות מכל מקום את מצבו של הבוילר שלכם ולשלוט בו על ידי תכנון מוקדם או שינוי הקיים בהתאם לתוכניות של אותו היום.