שאלות ותשובות

בית/שאלות ותשובות
שאלות ותשובות2019-09-23T12:48:17+03:00
עדכון לו”ז לאחר מעבר שעון2020-03-26T23:51:45+03:00

במידה והלוז לא עודכן אוטומטית ניתן למחוק ולקבוע לו”ז מחדש, בנוסף ניתן לעדכן קושחה לעדכון אוטומטי עתידי. לחצו כאן למדריך

עברתי להתגורר עם בן/בת זוג אשר רכש/ה את ה Switcher, כיצד גם אני יכול/ה לשלוט בו ?2019-03-14T10:36:47+03:00

ניתן ליצור מספר רב של חשבונות משתמשים לסוויצ’ר ולקשר אותם עם המכשיר. ובנוסף, האפליקציה של Switcher V2 מאפשרת ריבוי משתמשים לאותו מתג, כך שכל מה שנותר לעשות הוא להיכנס לאפליקציה עם אותם פרטי משתמש וסיסמה ממכשיר סמארטפון אחר.

מה קורה אם הנייד שלי הולך לאיבוד?2019-03-14T10:36:47+03:00

אל דאגה, מהרגע בו הבחנתם שהטלפון לא לידכם, אתם יכולים להיכנס אל האפליקציה מכל מכשיר אחר. בנוסף תוכלו לבצע את החיבור מחדש של ה Switcher V2 בביתכם ולהחליף לו סיסמה ושם משתמש.

מה קורה אם החשמל או האינטרנט פוסקים לפתע ?2019-03-14T10:36:47+03:00

במידה והאינטרנט הביתי כבה מסיבה כלשהי- ה Switcher V2 יזכור את כל הפעולות הבאות (לו”זים) אשר נקבעו ולכן הוא יפעל כמתוכנן עד לחזרת האינטרנט הביתי לתקינותו. בנוסף, ברגע שהאינטרנט הביתי חזר לתקינותו יחזור ה Switcher V2 לעבוד כרגיל, ללא צורך באתחול מחדש. במידה והחשמל בבית כבה מסיבה כלשהי- ה Switcher V2 לא יעבוד מאחר ואין חשמל בבית… ,אך ברגע שיחזור החשמל לתקינותו ה Switcher V2 יזכור את כל ההדלקות ואת הלו”ז שנקבע.

למה אנו זקוקים, בכדי להתקין את Switcher?2019-03-14T10:36:47+03:00

לשם השימוש עליכם להחזיק : 1. ראוטר (נתב) אלחוטי בביתכם 2. אינטרנט ביתי 3. מכשיר סמארטפון או טאבלט למימוש הפונקציות מרחוק.

לוקאל – LOCAL ‘, למה משמש?2019-12-25T00:36:02+03:00
באמצעות כפתור זה ניתן לבצע:
1. עדכון קושחה למוצר במידת הצורך. (ניתן לעיין במדריכים נוספים, סרטון עדכון קושחה)
2. כאשר ישנה תקלת אינטרנט בבית והראוטר ממשיך לייצר ויי פיי, ניתן יהיה לשלוט בסוויצ’ר מתוך הרשת הביתית כאשר הלוקאל פתוח.
לאילו מכשירים ניתן להוריד את האפליקציה ?2019-03-14T10:36:47+03:00

Switcher V2 פועל עם כל טלפון חכם, באנדרואיד בגרסת 4.0 ומעלה וב- IOS בגרסה 8.0 ומעלה.

כיצד ניתן לדעת מי הדליק את הדוד?2019-03-14T10:36:47+03:00

במידה וכל אחד מהמשתמשים יצר חשבון משלו, במסך ההיסטוריה ניתן לראות מי הדליק את הדוד על פי הכינוי אותו בחר.

כיצד מוסיפים משתמשים נוספים בסוויצ’ר?2019-12-25T00:36:39+03:00

בכדי לשלוט ממספר טלפונים ישנן 2 אפשויות:

חשוב להדגיש כי לאחר סינכרון הסוויצ’ר מטלפון אחד אין צורך בפעולה אקטיבית על המתג בכדי לסנכרן אליו טלפון נוסף.

  1. האופציה הפשוטה:ברגע שטלפון אחד סינכרן את הסוויצ’ר ושולט עליו, ניתן פשוט לבצע LOGIN (התחבר”) באפליקציה עם שם המשתמש שלך והסיסמה שלך.

החסרון בשיטה זו הוא שבהיסטוריית השימוש לא ניתן יהיה להבדיל מי מבין 2 המשתמשים ביצע את הפעולה.

  1. אופציה נוספת:לאחר סינכרון הסוויצ’ר לרשת מטלפון אחד, בכדי להוסיף טלפון נוסף אין צורך לבצע פעולה אקטיבית על המתג.

יש לפעול לפי הצעדים הבאים:

 

א. ליצור חשבון חדש באפליקציה מטלפון אחר (“הרשם” או SIGN UP)

ב. לאשר את הלינק אקטיבציה שתקבל במייל עם סיום ההרשמה.

ג. לאחר מכן על ה”מנהל” להוסיף משתמש באמצעות הטלפון.  מנהל הוא המשתמש שחיבר את הסוויצ’ר .

ד. לאחר הוספת המשתמש עי המנהל, עם כניסת המשתמשהחדש לאפליקציה, תקפוץ לו הודעה בדבר השיתוף ואותה צריך לאשר.

 

תוכל להעזר בסרטון ההסבר לאופציה השניה.

 

מופיע גם בעמוד מדריכים באתר, מדריכים נוספים – הוספת משתמש.

יש לי דוד ישן האם Switcher מתאים לי ?2019-03-14T10:36:47+03:00

כן. ה Switcher אינו בא להחליף את הדוד אלא את המתג לדוד אשר בתוך הבית. המתג הינו מתג לדוד דו קוטבי בעל 4 כניסות של חוטי חשמל (בהתאם לכלל מתגי הדודים ) ומתחבר ע”י תופסנים או בהברגה לכלל ה”משקעים” המותקנים בבתים – ישנים וחדשים כאחד.

המתג לא מחובר והלו”ז שקבעתי לא נדלק2019-12-25T00:39:39+03:00

שימו לב כי לחיצה על הכפתור האדום במתג תגרום למחיקה של הלוז”ים

החלפתי ראוטר/ ספק אינטרנט מה עלי לעשות ?2019-12-25T00:34:34+03:00
במצב זה יש לאפס את היחידה על ידי לחיצה על לחצן הוי פי במשך 5 שניות עד להופעת הבהוב אדום.  לאחר מכן יש לבצע סינכרון מחדש למוצר כביום התקנתו.
יש לבחור ב”הוסף חדש” ולבצע אחר הוראות האפליקציה.
האם ניתן לשלוט על מספר רב של סוויצ’רים המותקנים בדירות שונות?2019-03-14T10:36:47+03:00

כן. ניתן לשייך מספר רב של סוויצ’רים לאותו חשבון באפליקציה ולנהל את כולם מעמוד “רשימת מתגים”

האם ניתן לשלוט בסוויצ’ר מהאפליקציה כאשר האינטרנט אינו עובד אך רשת הוי פי הפנימית עובדת?2019-03-14T10:36:47+03:00

בווודאי. ניתן לשלוט בו במצב זה מתוך רשת הוי פי הפנימית.

האם ניתן לקבל התראה כאשר הדוד הודלק ו/או נכבה?2019-03-14T10:36:47+03:00

בוודאי, מתוך האפליקציה במסך ההגדרות ניתן לגשת ל”הודעות Push” ולבחור האם לקבל הודעות כאשר הדוד נדלק ו/ או נכבה לנוחיותך.

האם ניתן לדעת מהי צריכת החשמל הנוכחית של הדוד?2019-03-14T10:36:47+03:00

כן. במסך הבית באפליקציה ניתן לראות מהו הזרם העובר בכל רגע נתון במתג הדוד.

האם ניתן לדעת מהי עלות החשמל של הדוד ?2019-03-14T10:36:47+03:00

בוודאי. ניתן לבחור באפליקציה בין תאריכים רצויים במסך ההיסטוריה ולדעת מהי הצריכה המדויקת של הדוד בתקופה זו על פי התעריף העדכני של חברת החשמל.

האם יש אחריות על ה Switcher?2019-03-14T10:36:47+03:00

בוודאי. על המתג קיימת אחריות של 12 חודשים מרגע רכישתו. חשבונית המס ותעודת האחריות אשר נשלחת לבית הלקוח יחד עם המכשיר משמשת כתעודת אחריות.

האם הדוד נשלט רק באמצעות האפליקציה של Switcher?2019-03-14T10:36:47+03:00

הסוויצ’ר הוא מתג ידני ככל מתג ובנוסף עם פונקצית “טיימר” ידנית (15/30/45/60 דקות). בנוסף ניתן לשלוט בסוויצ’ר באמצעות האפליקציה גם מקומית במידה ורשת האינטרנט נפלה (רשת הוי פי הפנימית עובדת).

האם אני יכול לשלוט בדוד גם כשאני בחו”ל?2019-03-14T10:36:47+03:00

בהחלט כן. ב Switcher ניתן לשלוט מכל מקום בעולם ובכל נקודת זמן.

בנסיון סינכרון האפליקציה לא מזהה ולא מציגה את הרשת הביתית שלי – מה עלי לעשות?2019-12-25T00:35:22+03:00

יש להכנס להגדרות הטלפון – ישומים – אפליקציית Switcher smart Home — ולאפשר הרשאת “מיקום” (Location)

אילו פיתוחים נוספים צפויים בעתיד ?2019-03-14T10:36:47+03:00

אנו עובדים על פיתוחי מפסקים חכמים נוספים, בשאיפה לאפשר לכל בית להפוך ל “מיני סמארט הום”. משפחה זו תכלול בשנים הקרובות שורה של מתגים וחיישנים לתפעול הבית בשליטה מרחוק דרך הסמרטפון. החזון של Switcher V2 הוא לאפשר לכל אדם להפוך את ביתו לחכם בעלויות נמוכות ובקלות.

איך ייתכן שהסוויצ’ר נשלט מרחוק?2019-03-14T10:36:47+03:00

הסוויצ’ר מתחבר לענן החברה. בעת פעולה מרחוק – הענן מהווה מתווך בין הטלפון לסוויצ’ר.

סוויצ'ר V2מדריכים - סוויצ'ר Touch
עבור למעלה