תשכחו ממתגי הטיימר הישנים של הדוד ובואו להכיר את הדבר הבא בסביבת המגורים: מתג חכם לדוד לשליטה מהסמארטפון שלכם!

העולם מתקדם בצעדי טכנולוגיה ענקיים, ויחד איתו גם סביבת המגורים של כל אחד ואחת מאיתנו, ההופכת בשנים האחרונות לחכמה יותר ונוחה הרבה יותר. אחד מהחידושים הטכנולוגיים לסביבת המגורים מאפשר לכם ליהנות משליטה מלאה על מערכת דוד החשמל וכל זאת באמצעות מתג חכם לדוד הניתן לשליטה מכל מקום ובכל רגע נתון באמצעות מכשיר הטלפון החכם.

מתג חכם לדוד – איך זה עובד?

מתג חכם לדוד הוא למעשה מפסק חכם המאפשר לכם לכבות ולהדליק את דוד החשמל מכל מקום ובכל זמן דרך הטלפון החכם, וכל זאת מתג חכם לדודבאמצעות אפליקציה ייעודית וחינמית המותאמת לכל סוגי הסמארטפונים (מכשירי אנדרואיד מגרסה 6 ומכשירי אייפון IOS מגרסה 8). המתג החכם לדוד, נועד להחליף את מתגי הטיימר הישנים ומיד לאחר חיבורו והתקנתו בביתכם, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של יתרונות בדרך לסביבת מגורים חכמה ונוחה יותר.

מתג חכם לדוד לשליטה מהסמארטפון

מתג חכם לדוד הביתי הינו מפסק חכם בעל אישור מכון התקנים הישראלי ומשרד התקשורת. מתג זה, מאפשר לכל אחד ואחת מהעושים בו שימוש יומיומי לצרכי הדלקה וכיבוי של מערכת הדוד, ליהנות ממגוון רחב של פונקציות שימוש, כגון:

  • כיבוי והדלקה של הדוד מכל מקום ובכל זמן באמצעות אפליקציה חינמית בעברית ובאנגלית
  • אופציה להגדרת כיבוי אוטומטי למניעת שחכה של דוד דולק
  • אופציה לריבוי משתמשים בכל רגע נתון – כל אחד ואחת מבני המשפחה יכול להפעיל ולכבות מרחוק את הדוד בהתאם לצרכי השימוש בו. חשוב לציין שהאפליקציה מאפשרת לכם לעקוב אחר פעילות הדוד בהתאם למספר המשתמשים בו.
  • אופציה להזנת לו”ז הפעלה שבועי או יומי כולל אפשרות לשמירה והפעלת לו”ז הפעלה וכיבוי גם ללא חיבור לאינטרנט
  • אפשרות לקבלת הודעות PUSH למכשיר הטלפון החכם בעת כיבוי והדלקה של הדוד
  • אפשרות לשליטה על המתג החכם גם באמצעות העוזרות החכמות של גוגל-הום ואלקסה של אמזון
  • פונקציה ייעודית למדידת צריכת חשמל הדוד בזמן אמת – כולל אופציה להמרת הצריכה לתעריפי תשלום בשקל חדש

כל אחת מהפונקציות החכמות של המתג החכם לדוד, מאפשרת לכם לייעל ולתכנן בצורה המיטבית ביותר את אופן השימוש שלכם בדוד, וכפועל יוצא מכך, ליהנות ממים חמים במערכת הדוד בכל רגע נדרש. כמו כן, פונקציות השימוש החכמות של המתג, מאפשרות לכם להוביל לחיסכון משמעותי בצריכת החשמל, וזאת במסגרת ניצול מיטבי של הפונקציות השונות והשימוש המושכל בהן.

חשוב לדעת: מתג חכם לדוד לשליטה מהסמארטפון או הסוויצ’ר בקיצור, פועל בטכנולוגיית WIFI וטכנולוגיית שירותי ענן, כאשר בכל רגע נתון עומדת לרשותכם האפשרות לעשות שימוש במתג גם במסגרת שימוש ידני לצרכי הפעלה וכיבוי, וזאת למקרים בהם רשת האינטרנט הביתית “נופלת” או מפסיקה לעבוד מכל סיבה שהיא.

מתגים חכמים לדוד זה Switcher

אנחנו בחברת Switcher, עוסקים ומתמחים בפיתוח מתגים חכמים לדוד לסביבת המגורים המודרנית. לרשותנו, מספר דגמים של מתג חכם לדוד שכל אחד מהם מותאם לכל סוגי מערכות הדוד הקיימות. לפרטים נוספים בנושא, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ישיר עם מוקד השירות והמכירות שלנו.

לשאלות, פרטים נוספים והזמנות – חייגו עכשיו: 077-3213814