כשהטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד בחיינו, לכל בעיה (כמעט) הומצא פיתרון לרבות ניהול דוד מרחוק הנשלט באמצעות מתג ואפליקציה חכמה.

אתם מנהלים את החיים- ניהול דוד מרחוק

אנו חיים בעידן בו הטכנולוגיה מצליחה להפתיע כל פעם מחדש. אנו חיים בעידן בו אנו יכולים לקנות שלל מוצרים ושירותים שיהפכו את חיינו לקלים יותר ואנו חיים בעידן בו הטענה המרכזית היא שאנחנו צריכים לעשות יותר פעילות גופנית מחוץ לבית וזאת משום שנראה שרוב הדברים מבוצעים עבורנו על ידי לחיצה על כפתור. אם כן, מדוע רוב האנשים בישראל צריכים להדליק את הדוד כל אימת שהם רוצים להתקלח או לכוון את הטיימר לשעה מסוימת ללא יכולת לשנות את התכנות אם נמצאים רחוק מהבית? במאמר זה נסביר לכם כיצד תוכלו לנהל את הדוד שלכם גם מרחוק וכך ביום חורף קר תוכלו לחזור הביתה עם הילדים ולקלח אותם מיידית וזאת משום שתוכלו לכוון בהתאמה מלאה את הדוד וכן תוכלו ליהנות ממים חמים ללא הצורך להתחיל ולחכות לדוד בקור המקפיא ובסופו של דבר להירדם על הספה.

ניהול דוד מרחוקn1

נכון להיום יש מתג חכם שנקרא סוויצ’ר ומאפשר לכל אחד מאיתנו לנהל את דוד המים שלו מרחוק. כאן מדובר על מתג חכם שנשלט  מרחוק וזאת באמצעות הטכנולוגיה המוכרת לרובינו (טכנולוגיית WIFI). בנוסף, מתג זה מגיע בעיצובים ובצבעים שונים ומצליח להתאים את עצמו לעיצוב הקיים בבית וזאת במקום אותו עיצוב מגושם וגדול של המתג שאנו מכירים מימי העבר. נכון להיום לכל אחד יש אפשרות לרכוש מתג חכם שעיקרו ניהול דוד מרחוק. מתג זה מאפשר שליטה מרחוק על ידי אפליקציה חינמית. כאן כל שצריך לעשות הוא לרכוש את המתג המיוחד ולדאוג להתקנה מקצועית שלו ולהוריד את האפליקציה למכשיר הסמארטפון שלכם. פעולות אלו יאפשרו לכם לשלוט בחייכם בצורה נפלאה.

טיימר או אפליקציה?

הרבה אנשים אומרים שהם אינם זקוקים לשום מתג מיוחד או אפליקציה וזאת משום שיש להם טיימר. חשוב להבין שטיימר אינו מספק את האפשרות של ניהול דוד מרחוק. חייבים לכוון את הטיימר ידנית ואם במקרה השעה אינה מתאימה כי החיים שלנו דינאמיים, נוצר מצב מגוחך ולא נעים בו מגיעים הביתה ואין מים חמים. במקרה של מתג ניהול דוד מרחוק אין אפשרות כזו. המתג ניתן לתכנות מרחוק. ניתן לכבות אותו ולהדליק אותו בכל שעה של היום. בכך נמנע בזבוז מיותר של חשמל ותמיד מובטח שתגיעו הביתה ותיהנו ממקלחת חמה ומהנה.