שעון לדוד אשר נקרא בפי אנשים רבים במגזר הדתי ‘שעון שבת’ הוא כלי עזר יעיל ביותר בכל בית.

טיימר זה מתאים לכל אדם שחווה בעבר חוויה בה הוא גילה כי הוא שכח את הדוד דולק לכמה שעות או כל מי שאינו מעוניין לחוות סיטואציה זו.

שעון לדוד – כל היתרונות באחד

תפקידו של שעון לדוד הוא להורות לדוד מתי לפעול ומתי להפסיק. דבר זה נעשה על ידי ההחלטה והתכנון המקדים שלנו, בעלי השעון.

לאחר רכישה והתקנה מיוחדת של השעון (יש לוודא כי הוא מתאים לחיבורים ולמפסק שלכם), יש לתכנת את ההדלקה והכיבוי.

השעון בנוי בפורמט של 24 שעות ויש לוודא כי השעה המסומנת בו היא השעה בזמן אמת. לאחר מכן חשוב לשים לב כי לכל שעה יש כארבע זיזים וכל זיז מהווה 15 דקות. תפקיד הצרכן הוא ללחוץ על הזיז או מספר הזיזים בהם הוא מעוניין.

בהתאם לזיזים הבוילר יופעל ובהתאם הוא יופסק. שעון לדוד הוא אכן אחד הפתרונות היעילים ביותר, אך אם אתם תוהים האם קיים פיתוח חכם שעון לדוד בעולם זה בו הטכנולוגיה צועדת בצעדי ענק, התשובה היא: יש!

סוויצ’ר- שעון לדוד מחוץ לבית

הצרכן הישראלי מודע לחידושים ועדכונים שונים בתחום החשמל וטכנולוגיות מתקדמות. הוא מודע לעובדה כי כיום יש אפשרת של בית חכם בו מערכת אחת ושלט אחד שולטים בכל המערכות המחוברות אליהם.

הוא מודע לעובדה כי הסמארטפון משמש גם כמנוע חיפוש מידע, כטלפון, כמשרד חכם ועוד, אך למרות העובדה שהוא יודע כי קיימים הישגים משמעותיים ביותר בתחום הטכנולוגיה, הוא אינו יודע כי הסמארטפון שלו הוא השלט שלו לדוד החשמל או השמש בביתו.

נכון להיום אין שום סיבה להגיע הביתה על מנת להדליק או לכבות את הדוד. בנוסף, אין שום סיבה לדאגה שמא שכחתם את הדוד דולק.

שעון לדוד – כל היתרונות באחד : חוסך זמן וכסף. אפליקציה שמאפשרת כיבוי, הדלקה ותכנות של שעון זה מרחוק היא הדבר המשלים את חוויית החיסכון והבקרה והיא הדבר הבא בעולם הבוילרים.

סוויצ’ר, כי הגיע הזמן ללחוץ על הכפתור.