הטלפונים החכמים הם הרבה מעבר למכשירים המיועדים לצורך קבלתן והוצאתן של שיחות טלפון. הטלפונים החכמים נועדו להפוך את חיינו למתקדמים יותר, נוחים יותר ופונקציונאליים הרבה יותר. כבר היום, תוכלו ליהנות מאפליקציות חכמות המתממשקות למערכות החשמל השונות ברחבי הדירה או המשרד, וכפועל יוצא מכך, הן מאפשרות לכם ליהנות משליטה מלאה (מכל מקום ובכל זמן) על מערכות הפעלה שונות בשטח הבית.

שליטה בדוד באמצעות מכשיר הטלפון מכל מקום :)אפליקציות ייעודיות אלו מיושמות היום במערכות כגון: תאורה חכמה, הפעלת מצלמות אינטרנט בשטח הבית, מערכות להפעלת דוד חשמל באמצעות התקנת מפסק לדוד חשמל ושמש, הפעלת מערכות המיזוג בשטח הבית, הפעלת מערכות קולנוע ביתיות ועוד. קרוב לוודאי, שבמהלך החודשים הקרובים, ניחשף ליותר ויותר אפליקציות חכמות ומתקדמות ההופכות את סביבת המגורים שלנו למתקדמת, חכמה ונוחה הרבה יותר.

לצורך הדוגמה, עד לפני מספר חודשים, על מנת להפעיל את מערכת הדוד חשמל, נדרשתם להדליק את מתג הדוד הידני ולהמתין למים חמים במערכת לצורך שימוש כזה או אחר (רחצה, שטיפת כלים וכו’). כיום, באמצעות מספק לדוד המופעל באמצעות אפליקציה חכמה בטלפון החכם, תוכלו להדליק את הדוד גם מבלי להיות נוכחים בבית, לתזמן את פרק הזמן הרצוי לכם, וליהנות ממים חמים מיד כאשר תגיעו הביתה. כמו כן, האפליקציה החכמה למערכות דוד חשמל ושמש, מאפשרת לכם ליהנות מאפשרויות תזמון אוטומטיות, וכל זאת באמצעות הגדרת שעות ההפעלה והכיבוי של המערכת לאורך כל אחד מימות השבוע. כמו כן, המערכת מאפשרת לכם לעקוב את היסטורית השימושים שלכם בדוד ולבצע בדיקה אל מול חשבון צריכת החשמל שלכם.

מפסק לדוד – התקנה

בניגוד לדעה הרווחת, התקנת מפסק לדוד הנשלט באמצעות הטלפון החכם, איננה פעולה המיועדת אך ורק לבתים חדשים, אלא גם לדירות ישנות יותר, וזאת הודות להתאמתו של מפסק הדוד החכם לכל סוגי מערכות הדוד הקיימות כיום. כל שתדרשו לצורך השגת שליטה על מערכות הדוד חשמל והשמש מרחוק הוא: התקנת מפסק חכם לדוד (התקנה פשוטה וקלה), שימוש במכשיר טלפון חכם, הורדת האפליקציה ושימוש בטכנולוגיית WIFI בשטח המגורים.

כיום, יותר ויותר משפחות בישראל מגלות את הנוחות הנלווית לסביבת הבית החכם וליתרונותיה. יתרונות אלו כוללים בין היתר: הפעלת מערכות חשמל לצורך תזמון זמני הדלקה וכיבוי, יכולת לביצוע מעקב אודות השימוש והצריכה במוצרי החשמל השונים ועוד. במידה וגם אתם רוצים ליהנות מכל היתרונות הנלווים להתקנת מערכות חכמות לסביבת המגורים, זה הזמן להיחשף לאפליקציות השונות העומדות לרשותכם בתחום זה.