שאלות נפוצות

לא הצלחתי להתחבר

למשתמשי אנדרואיד – אנא עקבו בקפידה אחר הסרטון של חיבור באמצעות אקסס פוינט

לא קיבלתי מייל אקטיבציה

ייתכן כי ספקית האינטרנט שלכם מונעת שליחת מיילים מהאפליקציה

אנא נסו ליצור חשבון כאשר הטלפון מחובר לרשת הסלולרית (3G)

הנורה הכחולה הפכה קבועה – אבל האפליקציה עדיין במסך ההתחברות

במידה והנורה הכחולה קבועה – הרי שהסוויצ’ר מחובר

אנא סיגרו את האפליקציה ותפתחו מחדש – המתג יופיע ברשימת המתגים

החלפתי לנתב של BE

הסוויצ’ר מתחבר לרשת של 2.4 Ghz, מפני שנתב בזק משדר את שתי הרשתות תחת אותו שם רשת, יש לחבר את הסוויצ’ר באקסס פוינט